Skip to main content
Beantwoord

DVS1200 geeft geen geluid door bij enkele zenders

  • February 11, 2020
  • 5 reacties
  • 93 keer bekeken

dvs 1200 lijkt goed te werken maar bij de eerste 12 zenders komt geen geluid door. resetten heeft niet geholpen!

Heeft iemand hiervoor de oplossing?

groet Jan J.

Beste antwoord door Jan J.

Hallo PeterG,

toch een instelling! Probleem opgelost, bedankt!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 11, 2020

Dit lijkt me geen probleem van de verbindingsset.

Eerder van je configuratie. Heb je in de ontvanger HDMI OUT of Optical OUT op Dolby geluid staan, terwijl je geen Dolby versterker in gebruik hebt? Ook een losse DAC verwerkt geen Dolby geluid.
Heb je bv. ook geen geluid op Discovery (15)?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 11, 2020

Dit lijkt me geen probleem van de verbindingsset.

Eerder van je configuratie. Heb je in de ontvanger HDMI OUT of Optical OUT op Dolby geluid staan, terwijl je geen Dolby versterker in gebruik hebt?


ik heb het met een andere tv geprobeerd maar het probleem zit echt in de dvs


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • February 11, 2020

Hallo PeterG,

toch een instelling! Probleem opgelost, bedankt!


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 11, 2020

Top! Veel kijkplezier nog. :relaxed:


Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Jan J., welkom terug op het forum! Goed om te lezen dat het inmiddels is opgelost door een instelling aan te passen :slight_smile: Welke instelling heb je precies aangepast? Als anderen hier ook tegen aanlopen kan jouw oplossing mogelijk ook voor hen helpen. 

Veel kijk en luisterplezier weer!