Skip to main content

Bij mij komt de adapter DVS 1200 ook niet uit de stand-by stand. In de woonkamer werkt de adapter wel, maar boven niet. Wat is de oplossing?

*admin: afgesplitst

Hoi @Robbie HD, welkom!

We zoeken hier graag met je mee naar de oplossing voor jouw DVS 1200. Maakt het verschil als je de twee adapters omwisselt, dus verruilt van plek? Zo niet, dan raad ik je aan om de adapters eens te resetten en opnieuw te koppelen. Op de pagina problemen met de Draadloze Verbindingsset oplossen lees je precies hoe je dat doet. Daarnaast vind je daar ook de instructies om de software te controleren en bij te werken van de adapters. Ik ben benieuwd of een van deze stappen verschil maakt.


Dat helpt inderdaad - loskoppelen, opnieuw laten zoeken en hij connect met de DVS 1200 bij de meterkast. En zowaar is de software (Devolo cockpit) ook weer in de lucht. 2 TV's die nu werken.


Dat helpt inderdaad - loskoppelen, opnieuw laten zoeken en hij connect met de DVS 1200 bij de meterkast. En zowaar is de software (Devolo cockpit) ook weer in de lucht. 2 TV's die nu werken.

Goed om te horen! Dus alles is in orde nu? 🙂 Je weet ons hier te vinden als we je ergens mee kunnen helpen.


Als nu ook de overstapservice fatsoenlijk was geregeld was ik ook nog tevreden ;-)