Skip to main content

Vandaag een DVS 650 ontvangen omdat de tweede DVS1200 het blijkbaar niet meer deed. Het gekke is dat de andere DVS 1200 zich niet laat resetten en dat hoe lang ik het reset-knopje ook indruk er geen wit lampje gaat knipperen. Ik heb dus nu 3 adapters, maar alleen op de begane grond televisie. Ik doe alles volgens de instructies, maar voorlopig kom ik niet verder!

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Heb je de Devolo cockpit al geprobeerd?

 

Admin: link toegevoegd


Nee, is voor mij een onbekende grootheid. Maar daarmee kun je de adapters beheren o.i.d.? Hoe gaat dat in z’n werk?


Het lijkt mij nog best complex namelijk!


Je vind de link in 1 van de bovenstaande berichten 


@ArwinThomas Nog een tip als het koppelen is gelukt: plaats bij je modem een 1200, en een 1200 en een 650 elders in het netwerk. Dat komt de snelheid ten goede. Gebruik niet meer dan drie DVS’en in het netwerk.

Piet.


Nou, het lukt niet. Toch maar eens kijken bij een andere aanbieder dan maar?


Het bijzondere is dat de adapter die het dichtst bij het modem zit niet lijkt te reageren op de reset.


Hoi @Huegen, ik begrijp dat het niet lukt om 1 adapter te resetten. Deze geeft geen wit lampje. Ook niet als je daar mee begint? Want je doorloopt deze stappen toch voor het oplossen van problemen met de DVS? De 650 koppelt zich ook niet zonder de rest te resetten? en heb je de Devolo Cockpit al geprobeerd? Dat is mij ook nog niet helemaal duidelijk. 


Ik ga er vanuit dat het gelukt is aangezien ik geen reactie meer van je heb ontvangen.Â