Skip to main content
Beantwoord

DVS1200 koppelen met DVS650

  • April 18, 2020
  • 9 reacties
  • 334 keer bekeken

Vandaag een DVS 650 ontvangen omdat de tweede DVS1200 het blijkbaar niet meer deed. Het gekke is dat de andere DVS 1200 zich niet laat resetten en dat hoe lang ik het reset-knopje ook indruk er geen wit lampje gaat knipperen. Ik heb dus nu 3 adapters, maar alleen op de begane grond televisie. Ik doe alles volgens de instructies, maar voorlopig kom ik niet verder!

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @Huegen, ik begrijp dat het niet lukt om 1 adapter te resetten. Deze geeft geen wit lampje. Ook niet als je daar mee begint? Want je doorloopt deze stappen toch voor het oplossen van problemen met de DVS? De 650 koppelt zich ook niet zonder de rest te resetten? en heb je de Devolo Cockpit al geprobeerd? Dat is mij ook nog niet helemaal duidelijk. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 18, 2020

Heb je de Devolo cockpit al geprobeerd?

 

Admin: link toegevoegd


  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 18, 2020

Nee, is voor mij een onbekende grootheid. Maar daarmee kun je de adapters beheren o.i.d.? Hoe gaat dat in z’n werk?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 18, 2020

Het lijkt mij nog best complex namelijk!


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 18, 2020

Je vind de link in 1 van de bovenstaande berichten 


Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

@ArwinThomas Nog een tip als het koppelen is gelukt: plaats bij je modem een 1200, en een 1200 en een 650 elders in het netwerk. Dat komt de snelheid ten goede. Gebruik niet meer dan drie DVS’en in het netwerk.

Piet.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 20, 2020

Nou, het lukt niet. Toch maar eens kijken bij een andere aanbieder dan maar?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 20, 2020

Het bijzondere is dat de adapter die het dichtst bij het modem zit niet lijkt te reageren op de reset.


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 21, 2020

Hoi @Huegen, ik begrijp dat het niet lukt om 1 adapter te resetten. Deze geeft geen wit lampje. Ook niet als je daar mee begint? Want je doorloopt deze stappen toch voor het oplossen van problemen met de DVS? De 650 koppelt zich ook niet zonder de rest te resetten? en heb je de Devolo Cockpit al geprobeerd? Dat is mij ook nog niet helemaal duidelijk. 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • April 26, 2020

Ik ga er vanuit dat het gelukt is aangezien ik geen reactie meer van je heb ontvangen.Â