Skip to main content

Ik zou graag een oplossing willen voor een probleem. Voor de zoveelste keer geven de DVS 1200 rode lampjes. opnieuw verbinden lukt niet meer. Blijft rood. De laatste stap updaten gaat niet omdat de DVS niet te verbinden is met de computer. 

 

Het meest vervelende is nog dat je via de site en het telefoonnummer niet verder komt. Telefoonnummers zijn niet te vinden op de site. En als je dan eindelijk belt dan krijg je een link toegezonden om het vervolgens WEER via online op te proberen te lossen. Hoe vaak denken jullie dat ik die stappen moet doorlopen. Ergens zal ik toch contact moeten hebben met jullie bij een storing!!!!!

 

I'm not amused!!!!!

De kans dat er een oplossing komt is klein. Draadloze verbindingsets zijn heel gevoelig voor ruis op het electriciteitsnetwerk.  Zeker met de komst van ledlampen levert dit regelmatig problemen op. Dimmer en telefoonoplader zijn ook niet bevorderlijk voor een goede werking van de DVS. Eigenlijk is het electriciteitsnetwerk niet geschikt voor het transport van data.  Als u een definitieve oplossing wil dan zal u kabels moeten trekken. Misschien dat dit u nog helpt https://www.devolo.nl/overal-internet-in-huis/devolo-cockpit hiermee kunt u de dvs upgraden en beheren.