Skip to main content

Ik heb een e-mail ontvangen dat ik mijn tv ontvanger moet terug sturen maar ik ben gewoon klant bij jullie maar ik zit zelf nu in het buitenland tot eind maart dus mijn vraag is waarom moet ik hem terug sturen want als ik eind maart terug ben heb ik gewoon weer tv zenders nodig om te bestellen 

Heeft u misschien tv stopgezet? Omdat u zolang in het buitenland bent? Bij een Hussel abonnement kan dat. Dan bespaar je 10 euro per maand. Mogenlijk zelfs meer bij meerdere ontvangers. 

Maar in dat geval moet u wel de tv ontvanger terug sturen. Ook als u van plan bent om later weer tv te nemen.


Ja ik heb de tv stop gezet maar helaas kan er niemand in mijn huis komen dus kan ik ook niet de tv ontvanger terug sturen ik hoop uw hiermee voldoende geholpen te hebben 


Dat is lastig.Echt geen buurman/vrouw of ouders die het kunnen doen?Zo nee vul dan je profiel aan en misschien kan een moderator nog wat voor je regelen.


Nee ik heb geen familie meer dus niemand heeft een sleutel van mijn huis dus verder kan ik er verder niks aan doen. 


Wacht dan even een moderator af.Vul dan wel je profiel eventjes in.Zie mijn vorige bericht.Ik hoop dat ze je kunnen helpen:thinking:


Nou... dan kan het in theorie zo zijn dat KPN u een factuur gaat sturen voor het niet terug sturen van de apparatuur. Een soort vergoeding voor het kastje. Ik heb nog nooit gehoord dat da gebeurt is ... maar het kan in theorie. Of KPN zet tv niet stop en u moet gewoon doorbetalen voor tv. Of er gebeurt niets en KPN blijft u herinneringen sturen voor het terug sturen van het kastje. Ben benieuwd wat het worden gaat.


Goedemorgen @Khunjan, na opzeggen van tv willen wij wel graag de tv-ontvangers retour ontvangen. Nu begrijp ik dat je tot maart in het buitenland verblijft? Dan zal je de komende tijd wel verzoeken blijven ontvangen. Als je weer terug bent op jouw adres, stuur dan de apparatuur retour. Dan komt het verder goed. 


Ok bedankt Jeroen zo gauw ik terug ben zal ik hem gelijk terug sturen.