Skip to main content

Hallo,

Ik heb net email gekregen dat ik moet nog een tv ontvanger opsturen. In de doos waren twee en twee afstandsbedieningen. Ik heb alles opgestuurd! Ik vind deze e-mail beetje raar.

Groet

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic

Ik vind deze e-mail beetje raar.

Da's vervelend. Maar. Zat er een retourcode bij of heb je indien die er niet was, een briefje in de doos erbij gedaan met afzender? (met klantnummer)

Ik mag aannemen dat je het naar het antwoordnummer hebt gestuurd. Dan heb je een verzendbewijs wat je wordt geacht minstens een jaar te bewaren. Speciaal voor dit soort situaties.


Bedankt voor u reactie. Ik heb alles goed gedaan en heb bewijs, normaal.

Probleem is dat in die doos waren twee ontvangers, maar zij zeggen dat ik moet nog een opsturen en een is opgestuurd.

Groet, Lida


Problemen zijn er om opgelost te worden en ik weet dat ze 'hier’ niet heel moeilijk doen.

Dat er 2 zijn opgestuurd en dat ze daar niet kunnen tellen is jammer.

Ik denk zo maar dat een kpn moderator hier een bevredigende oplossing aan gaat breien. Bv in uw gegevens noteren dat alles retour is.

Het is voor de moderator wel nodig dat uw gegevens zijn ingevuld in uw profiel van het forum. Voor uw toestemming en opdat zij het kunnen opzoeken.
In het profiel staan de gegevens afgeschermd.


Bedankt voor uw hulp en hopelijk zal het snel opgelost worden. 
Ik zal mijn gegevens morgenochtend invullen.

 


Goedemorgen @LHIK, zoals @PeterG al aangeeft kan ik hier wel een oplossing aan breien. Als jij jouw profiel zou willen invullen, dan ga ik hier noteren dat alles retour is gestuurd. Dan kun je verder communicatie over terugsturen van apparatuur negeren.

Geef je even een seintje in dit topic als jouw profiel is ingevuld? 


Beste Jeroen,

Ik wil graag bellen, maar heb een gratis nummer nodig. Als u kan geven dan bel ik gelijk naar KPN. Deze manier vind ik niet echt veilig 

Bedankt!


Je kan bellen, maar via het forum is volkomen veilig m.b.t. je gegevens. Die staan in je profiel gewoon afgeschermd en zijn met geen mogelijkheid openbaar te lezen. Via @Jeroen_dB is het ook zo geregeld. In hoeverre dat via de tel. helpdesk, die volgens protocollen werken, het geval is….

Maar bij deze:

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Deze openingstijden gelden ook voor de chat.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.


Hartelijk bedankt! Gr


Net gebeld en een aardige persoon had ik aan de telefoon. Alles is in orde als ik bewijs heb en die heb ik. Verder hoef ik niks te doen.

Nog een keer bedankt en groetjes,

Lida