Skip to main content

Al weken lang ,sinds de vorige “grote storing” met oa terugkijken opgenomen programma’s, werkt bij mij de eco mode niet meer ondanks dat hij gewoon staat ingesteld. Alles geprobeerd ism kpn klantenservice , reset na reset maar niks werkte. Ineens na de update eergisteren (nacht)van mijn v12 modem werkte de ecomode weer op mijn 3 tv+ kastjes ! Hoera, maar niet voor lang want sinds gisteravond werkt het weer niet meer en starten ze snel op ondanks dat de ecomode in het menu aan staat. Klantenservice weet niet wat de oorzaak kan zijn en adviseerde op dit forum melding te doen. Wie o wie heeft hetzelfde euvel of weet een oplossing? 

Hi @3760822 en welkom bij de KPN Community! Gek dat ecostand ermee gestopt lijkt te zijn. 😕

Je merkt dit dus doordat de kastjes allemaal snel opstarten? Het zou met de ecostand aan zo'n 40 seconden moeten duren ongeveer. Die van jou gaan een stuk sneller?

Ook voor de zekerheid, in het menu staat ecostand dus aangevinkt bij alle drie?

 


Hoi Sanne, kastjes starten binnen 4 seconden op en staan gewoon op ecostand… probleem is begonnen na de grote storing 2 maanden terug en daarna nooit meer gewerkt tot laatst een update van mijn modem ‘‘s nachts toen werkte de ecostand precies 1 dag weer en daarna weer gewoon snelle opstart. In de afgelopen tijd meerdere keren contact gehad met klantenservice maar niemand weet wat er mis is en bij het laatste contact kreeg ik hef advies het forum te proberen 


Ze gaan pas 15 of 20 minuten na uitzetten naar eco. Dus binnen die zeg maar 20 minuten kun je het niet uitproberen. 


Reageer