Skip to main content

Onlangs ben ik overgezet van XS4ALL naar KPN. Ik merk nu dat een aantal TV opnames niet meer via de TV-ontvanger af te spelen zijn. Er verschijnt enkel een zwart scherm. Het gaat om opnames van 22-5-21, 4-6-21, 15-7-21, 31-7-21, allen van NPO2Extra. Ze zijn, vreemd genoeg wel te zien in de AppĀ (zowel Android als IOS) en via de browser.

Ɖen programma geeft een foutcode: STB-zap-03 / - 40462-Videoserver niet gevonden. Het gaat om een programma van MTV-live die alleen via de TVontvanger getoond kan worden.

Ik heb de TV-ontvanger (HMB2260-V2) gereset en software opnieuw gedownload.

Ik heb een aantal andere opnames gechecked (niet alles), die lijken wel goed te gaan.

Dit heb ik bij XS4ALL nog nooit gehad.

Wat is hier aan de hand?

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Zo, das al lang geleden. Je weet dat opnames maximaal 1 jaar bewaard kunnen worden?

Het is al lang geleden maar volgens mij waren er in die tijd problemen met opnamen van die zender via de decoder inderdaad.


Zo, das al lang geleden. Je weet dat opnames maximaal 1 jaar bewaard kunnen worden?

Ā 

Dat weet ik. De oudste opname (22-5-21) wilde ik nog en keer bekijken voordat het verdwijnt. Toen stuitte ik op dat probleem. Uit snel onderzoek bleek dat niet de enige opname te zijn die problemen geeft.

Ā 


Die opnames kun je inderdaad alleen via de app / website kijken. Deze 2 topics behappen precies die periode.

Ā 


Bedankt. Het moeten dan meerdere periodes zijn geweest.Ā 

De eerste foute opname is van 22-5-21 en de laatste van 13-7-21.

Ik heb opnames van 11-6-21 en12-6-21, die gaan wel goed.

Ik kijk ze wel vanaf een ander apparaat.