Skip to main content

Ook ik heb me over laten halen voir kpn + tv maar het is een brok ellende en ga he terug naar de winkel word je weg gestuurd om thuis de hulplijn te bellen en als enige oplossing hoor je om WiFi versterkers te kopen van 90 euro ik heb glasvezel aansluiting en extra internet pakket en dan moet je nog extra geld uitgeven en dan nog afwachten of het werkt ik denk dan mijn oplossing is heel kpn weg doen en naar andere provider gaan die wel service geeft

Hallo @j3roentje , ik weet oprecht niet dat er tv toestellen bestaan met geïntegreerde ophangbeugel,  anders was ik niet aan de vergelijking begonnen.

Persoonlijk wil ik mijn tv nooit ophangen. 

 


@j3roentje we kunnen een modem alleen omruilen bij defect. En dan krijg je meestal degene die je al had ervoor terug. Ik begrijp helemaal wat je zegt, maar in het geval dat je een V10 hebt omdat je een bestaande klant bent, dan is inderdaad bekabeld aansluiten (of SuperWifi punt aanschaffen) de beste optie. 


Ik vind dat elke klant, bestaand of nieuw, die de keuze maakt voor de TV+ box ook een Box12 moet krijgen, omdat men adverteert met draadloos tv kijken. 

Waar doet KPN dat? Heeft u een linkje?

Het staat zelfs nog hier op het forum;

 

"Aansluiten via wifi

Verbind de KPN TV+ Box draadloos met je wifi thuis. Zo hoef je geen extra kabels te trekken. En dankzij de bluetooth afstandsbediening plaats je ‘m makkelijk uit ‘t zicht." 

Als je een bestaande klant bent en een V10 hebt, dan hoef je ook geen extra kabels te trekken, die liggen er immers al. Je hoeft de KPN TV+ Box natuurlijk niet via wifi aan te sluiten, sterker nog, mijn advies zou zijn om de TV+ Box, net als de “oude” TV ontvangers, met een netwerkkabel aan te sluiten.