Skip to main content
Beantwoord

Een extra interactieve tv-ontvanger

• March 16, 2020
  • 3 reacties
  • 1702 keer bekeken

Waarom kan ik maar op maximaal 2 tv’s interactieve tv kijken en kan ik dit eventueel ook verhogen?

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @Nova9999, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Hoeveel tv-ontvangers je kan aansluiten is inderdaad afhankelijk van de maximale snelheid die je op jouw adres kan halen. Heb je namelijk niet zo'n hoge snelheid, dan gaat een 3e tv-ontvanger eigenlijk ten koste van de andere ontvangers en het internet. Op Fourstack kan je kijken wat maximaal haalbaar is, en ik kan even voor je nagaan of je ook op dat lijntype aangesloten bent. Wil je in dat geval je Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?

Mocht het wel mogelijk zijn om een extra ontvanger te krijgen, dan zou dit in MijnKPN zichtbaar moeten zijn. Als interactieve televisie niet kan is er op veel plekken in Nederland wel de optie voor Digitenne. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 16, 2020

Je snelheid zal waarschijnlijk te laag zijn voor meer dan 2.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 19, 2020

Goedemorgen @Nova9999, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Hoeveel tv-ontvangers je kan aansluiten is inderdaad afhankelijk van de maximale snelheid die je op jouw adres kan halen. Heb je namelijk niet zo'n hoge snelheid, dan gaat een 3e tv-ontvanger eigenlijk ten koste van de andere ontvangers en het internet. Op Fourstack kan je kijken wat maximaal haalbaar is, en ik kan even voor je nagaan of je ook op dat lijntype aangesloten bent. Wil je in dat geval je Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?

Mocht het wel mogelijk zijn om een extra ontvanger te krijgen, dan zou dit in MijnKPN zichtbaar moeten zijn. Als interactieve televisie niet kan is er op veel plekken in Nederland wel de optie voor Digitenne. 

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 25, 2020

@Nova9999, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik je hier nog bij kan helpen?