Skip to main content
Beantwoord

een gepauseerd kanaal gaat bij ‘play’ naar het live-point.

  • August 9, 2020
  • 8 reacties
  • 107 keer bekeken

Als we een kanaal op pause zetten en dan naar een paar minuten op Play drukken schieten we door naar het live punt. 
Is er een fout in de software geslopen?? We hebben dit nog nooit eerder gehad. 

Het gebeurt sinds een week anderhalf. 

Beste antwoord door PeterG

UI-versie:3.90.01

en software: 7.7.89.3 ?

Dat is nog het oude menu en tv-platform i.i.g. Dat heb ik ook nog. Mogelijk werkt het vanzelf weer goed zodra je omgezet bent naar het nieuwe menu (systeem).

Je kunt ook de software opnieuw inladen. (zit nu duidelijk foutje in bij jouw)

Menu → instellingen → 2 X op gele knop; beide opties op JA zetten. En via ‘bewaren’ het softwareherstel starten. Duurt ca. 12 minuten.

Je krijgt dan wel nog steeds die “oude” software. Maar opnieuw opgehaald. Dus zonder foutjes.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 9, 2020

Ik neem aan dat je dit bij gebruik via de app hebt? (dus phone, tablet, laptop)


  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 9, 2020

Nee op onze stb. Heb het eigenlijk nog niet in de app geprobeerd. Zal ik eens doen


  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 9, 2020

In de App gaat het goed. Dus alleen op de STB. 
 


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 10, 2020

Dus alleen op de STB. 

Dan heb ik wel nóg een vraag: ben je al overgezet naar het nieuwe menu?

→ Zet de STB eens 1 minuut uit met de schakelaar op de achterkant.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 10, 2020

Gedaan maar het zelfde reaultaat. Na de pause druk je op play en naar een minuut of zo schiet hij naar het live punt. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 10, 2020

UI-versie:3.90.01


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • August 10, 2020

UI-versie:3.90.01

en software: 7.7.89.3 ?

Dat is nog het oude menu en tv-platform i.i.g. Dat heb ik ook nog. Mogelijk werkt het vanzelf weer goed zodra je omgezet bent naar het nieuwe menu (systeem).

Je kunt ook de software opnieuw inladen. (zit nu duidelijk foutje in bij jouw)

Menu → instellingen → 2 X op gele knop; beide opties op JA zetten. En via ‘bewaren’ het softwareherstel starten. Duurt ca. 12 minuten.

Je krijgt dan wel nog steeds die “oude” software. Maar opnieuw opgehaald. Dus zonder foutjes.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 10, 2020

Ok bedankt, nu maar wachten op de nieuwe release. 
probleem lijkt nu opgelost.