Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb 2 itv ontvangers en 4 van die zwarte. 

De zwarte kastjes en 1 itv ontvanger werken prima. Het menu van de itv ontvanger beneden werkt niet. Zo kan ik niet in Mijn Opnames en Insyellingen komen.

 

Ik heb al diverse keren de adviezen om de ontvanger te resetten van de website zonder succesopgevolgd. 

Kastje defect?? 

*Admin: reacties afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Kan!! Heb je de ontvangers al een keer verwisseld? Zit ie met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


Hoi Joep. 

Hij zit rechtstreeks verbonden aan mijn experiabox. Pas geleden lijkt er een soort update van het menu te zijn geweest. Sindsdien werkt het niet goed meer. Netflix is nu een aparte regel. On demand is verdwenen. En ik kom niet meer in de instellingen.

Website kpn helpt niet en telefonisch contact lukt niet? 


Heb je em al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen? https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm


Ja Joep. Al meerdere keren en op verschillende dagen zelfs.

Ik kom trouwens ook niet meer bij mijn opnames... 🧐


Welke type ontvanger is het?


Zte zcv8001 set top box


Heb je ze al een keer omgewisseld? En dan bedoel ik de 2 die je hebt.


Hi @Gladiatorv ! Sorry voor de late reactie. Door drukte op het forum zie ik de reacties soms later dan ik zou willen. Als ik je goed begrijp heb je zes ontvangers, waarvan twee problemen geven. Klopt dat?

 

Kun je mij aangeven of de ontvangers met de problemen dan 4K-ontvangers zijn of HD-ontvangers? Het is nóg makkelijker als je mij van beide ontvangers de laatste 3 cijfers van het serienummer stuurt. Deze staan op de onderop de ontvangers, op een witte sticker. 

 

Daarnaast ben ik benieuwd wat de bevindingen zijn als je Joep's tips opvolgt. Wanneer je de ontvangers wisselt van plek met een werkende ontvanger, verhuist het probleem dan mee of blijft het op dezelfde tv?


Goedemorgen Joep en Moderator,

Helaas had/heb ik momenteel andere prioriteiten, waardoor ik even niet heb kunnen reageren. Excuses.

Joep. Ik heb idd beide 4k kastjes omgeruild.

Diegene die boven goed draaide, doet dat beneden ook.

Die van beneden heb ik boven aangesloten en software meerder keren verwijderd en meerdere keren naar fabrieksinstellingen gegaan. Helaas zonder succes.

 

TV kijken werkt wél gewoon, maar instellingen, mijn opnames en on demand werkt nog steeds niet.

Sterker nog het uiterlijk van de menu's van beide apparaten verschillen van elkaar.

Zo staat Netflix als apart punt c.q. on demand is weg bij het 4k kastje dat het niet goed doet.

Mogelijk zegt jullie dit iets.

 

Alvast bedankt maar weer ;-)

André


Hi @Gladiatorv! Goed om te zien dat je veel al getest hebt! Ik begrijp dat er één 4K-ontvanger is die de problemen geeft. Kun je mij de laatste 3 cijfers van het serienummer van deze ontvanger sturen?. Deze staat onderop de ontvanger, op een witte sticker. 

Ik heb nog op een paar punten wat opheldering nodig, om zo beter aan de slag te kunnen met je. Zie je de opties voor de instellingen, opnames en On Demand nog wel in jouw menu? Zo ja, wat zie je wanneer je daarop drukt? Kun je mij beschrijven wat er fout gaat? 

Daarnaast ben ik benieuwd welke software er op beide 4K-ontvangers staat. Kun je me aangeven welke software er op de werkende ontvanger staat en op die met de problemen? 


@Robyn_ , hoe moet TS de softwareversie 8erhalen als Instellingen het niet doet?


Hoi Robyn en Joep.

 

He he he, naar 8 keer opnieuw installeren heeft hij eindelijk boven de software (blijkbaar) goed weten te installeren.

Schiet mij maar lek hoe dat kan, maar ik geniet ervan!

Bedankt voor jullie hulp. 

Thanks Joep!

 

gtr André


@Henk2304 Goed punt! Ik neem nog even een extra bakje koffie voor ik de rest van dit bericht typ :sweat_smile:

 

@Gladiatorv In de tussentijd heb ik een van onze ontwerpers gesproken, hij was van plan in de instellingen te duiken. Nu hoef ik je lees ik geen stappenplan meer te sturen, want magie blijkt toch nog te bestaan! :sparkles: Goed om te lezen dat het weer werkt. Hou je het wel in de gaten? Mocht het toch op de een of andere manier nog eens mis gaan, laat het me dan gerust weten. Ik kan dan met je mee!

 


Reageer