Skip to main content

ik heb 3 tv ontvangers vabn KPN

nu is er een defect, de ingang is kapot….stekker gaat er niet in, maakt geen contact

Hallo @daantje67 welk merk en type tv-ontvanger die je van KPN in bruikleen hebt?

Welke ingang is defect, stroomtoevoer, SP/DIF-aansluiting, LAN-poort, SCART-poort?

 


hoi,

de ARRIS VIP2952 V2 heb ik in bruikleen

ethernetaansluiting is defect

 

 

 


kan ik deze omruilen voor een niet defecte?

 


Heb je ook al een andere internetkabel geprobeerd om uit te sluiten dat het de box is?

Met defecte hardware kan je sowieso altijd naar een KPN Winkel, hier kunnen ze de aansluiting controleren en eventueel omruilen.


het is zeker de box….koperen aansluitingen zijn krom en 2 ervan komen naar buiten


Ah ja, dat klinkt wel aardig defect @daantje67 😅😬

Ben je al bij een KPN winkel langs geweest? Of kan ik nog voor je aan de slag? Zou je in het laatste geval je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het serienummer van de ontvanger waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!


heb mn gegevens ingevuld  😀

 


Bedankt @daantje67

Er is een nieuwe onderweg naar het dichtstbijzijnde servicepunt, als het goed is heb je per sms al bericht gehad over de omruil 😊


@Maja_ 

heb email ontvangen voor het ruilen van de TV ontvanger wat positief is

in de mail staat wel dat ik de tv ontvanger met het serienr M11519TWB941 terug moet sturen maar deze is niet defect !!!!

ik heb namelijk 3 tv ontvangers en een andere is defect nl MA202014PN2086

wat nu?

 


Gewoon de MA202014PN2086 retour sturen en de nieuwe aannemen 


Ah dan had ik verkeerd gegokt, sorry 😬 Ik wilde zsm de nieuwe verzenden zonder dat we nog weer onderling berichten moesten wisselen 😉 Gelukkig kan dit geen kwaad, ik heb de defecte nu helemaal van je account verwijderd, je zult de nieuwe nu zonder problemen aan kunnen melden!


Is het allemaal gelukt met de ontvanger @daantje67🙂


@Maja_ 

ja hoor….ontvanger is vervangen en werkt naar behoren

rest vd ontvangers wel opnieuw moeten activeren maar allemaal gelukt 😀👍

grts


Helemaal top, bedankt dat je het nog even laat weten 😊