Skip to main content

Een serie die ik eerder heb opgenomen, kan ik niet opnieuw instellen om op te nemen. Alle afleveringen van de eerdere opname zijn al gewist, maar ik wil het opnieuw opnemen. Ik dacht altijd dat als de aflevering weer opnieuw worden uitgezonden dat ze dan weer bij gepland staan, maar bij mij dus niet.

Ik kan het alleen als losse aflevering instellen, maar niet als serie opname. Het lukt niet in KPN TV+ decoder, niet via de app en ook niet via de website. In de KPN TV+ decoder krijg ik kbx-apk-3018 foutmelding.

Wat nu ?

Ik vermoed dat dat komt omdat op de achtergrond die eerder ingeplande serie nog steeds aanwezig is. Op de “gewone” tv-ontvangers kun je die ingeplande serie verwijderen. Op de tv+ box kan dat niet.

Daarom heb ik dat als feature request ingediend: Klik hier


Dat kan allemaal wel via de tv app.

Een herhaling van de serie wordt gezien als nieuwe serie, dus opnieuw opnemen instellen.


 

Ik vermoed dat dat komt omdat op de achtergrond die eerder ingeplande serie nog steeds aanwezig is. Op de “gewone” tv-ontvangers kun je die ingeplande serie verwijderen. Op de tv+ box kan dat niet.

Daarom heb ik dat als feature request ingediend: Klik hier

Dan hoop ik dat dit snel ingevoerd gaat worden.

 

Dat kan allemaal wel via de tv app.

Een herhaling van de serie wordt gezien als nieuwe serie, dus opnieuw opnemen instellen.

Bij mij werkt dat niet, ook niet via de tv app. Kan alleen losse aflevering instellen om op te nemen, maar geen serie opname.

Kan dit dan nog per zender verschillen of dit wel of niet kan ? 


@MiVoNL Heb je misschien nog een “gewone” tv-ontvanger (zoals de 5202 of 2952) in huis?


Dat kan allemaal wel via de tv app.

---

Maar @DLD kun jij dan in de tv-app die eerder ingestelde serie verwijderen? Ik namelijk niet. (Iets wat ik wel kan doen op de “gewone” tv-ontvanger. En iets wat ik niet kan doen op de tv+ box.)


@MiVoNL Heb je misschien nog een “gewone” tv-ontvanger (zoals de 5202 of 2952) in huis?

Nee, die heb ik niet, en ik neem aan dat ik de TV+ box niet meer kan omruilen voor de 5202, tot einde contract, want dan ben ik denk ik echt weg bij KPN.