Skip to main content

Indien de TV vastloopt en niet meer reageert op de afstand bediening is het eerste wat ik meestal doe een herstart van de TV-ontvanger. Vaak is het probleem dan opgelost. In de andere gevallen krijg je een foutmelding met instructies om het probleem te verhelpen. Ik denk dan niet in eerste instantie aan een storing bij KPN zelf. Pas als je een aantal stappen hebt doorlopen en steeds weer een nieuwe andere melding zijn verschenen kijk je (ik) pas  op internet. Heel irritant dat dan blijkt dat het om een KPN storing gaat. KPN is het niet mogelijk om op al die foutschermen die na een herstart van de TV-ontvanger verschijnen aan te geven om eerst te controleren of er storingen bij KPN bekend zijn? Het voorkomt dan mogelijk extra ergernis na alle vergeefse herstel pogingen.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Best @habro,

Op dit moment is er nog steeds een storing gaande: 

 


Hoi @habro, zodra een storing bekend is zal die op kpn.com/storing worden genoemd. Het kan zijn dat een storing nog niet bekend is op het moment dat je het al wel ervaart. De meldingen op de tv-ontvanger zijn ingebouwd in de ontvanger zelf, als er geen verbinding is krijg je die meldingen wel. Als er een storing is waarbij geen verbinding is kan de ontvanger ook geen bericht krijgen om te laten zien.

Als je een storing ervaart kan je altijd op kpn.com/storing kijken of daar wat staat.