Skip to main content

Weer een kanaal weg op mijn tv. Komt dan misschien kanaal Politiek weer terug? Deze is ook niet meer te vinden. Staan zoveel zenders op daar kan er wel eentje van weg en Politiek weer terug? Kan men toch nog de kamer debatten volgen!

Hallo @friwo 

NPO Nieuws (43) en NPO Politiek (81) staan nu samen op 83 (NPO Politiek en Nieuws)

Zie dit topic: 

NPO heeft deze zenders per 15 december samengevoegd.


Kan men toch nog de kamer debatten volgen!

http://tweedekamer.nl . Debatten en meer live.


Gekeken naar de 83 en zie alles doet het goed en men kan weer rustig kijken naar kamer en andere debatten. Hartelijk dank aan allen!

 

Groet friwo


Wanneer begint Politiek op 83? Ik heb geen 83, het springt van 76 naar 88. In de email stond dat het na 15 december in zou gaan, of geldt dat voor 2022?


Hoi, @Anneke2021 . 83 zou moeten werken, al in het basispakket.

Maar:… eigen zenderlijst in gebruik? Daar dan zelf nog in aan zetten.

En/of niet per ongeluk "verborgen”? (zie zenders verbergen onder instellingen)


Bedankt voor je snelle reactie Peter!

Maar ik kan niet zien hoe het bij mijn instellingen zit, want om bijvoorbeeld verborgen zenders te zien, heb ik een pincode nodig, heb geen idee wat die is.

Moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje eng vind om daar in die instellingen rond te huppelen. :)

Als het Politiek nu in de basis zit waarom verandert KPN dat dan niet in de zenderaanbieding? 


Hi @Anneke2021, welkom hier. 

Mocht je het niet meer weten, dan kun je je pincode hier resetten. Verder is het allemaal niet zo spannend hoor, zoveel kun je niet verpesten daar. :relaxed:


Hartelijk bedankt, Alex! :)