Skip to main content

Nu ruim een week 2 nieuwe TV+ ontvangers staan. Ik zoek me suf naar de mogelijkheid om een eigen zenderlijst te kunnen maken (anders als zenders favoriet “het hartje” maken).

Het zou zo fijn zijn om eigen TV-zenderlijst te kunnen maken en indien die lijst geselecteerd dat dan de EPG ook alleen de aangevinkte zenders weergeeft. Dan kon immers ook op (nagenoeg) alle voorgaande TV-ontvangers. Nu zoek ik me een ongeluk (zeker in de EPG) tussen een zender of 60 waar ik maar interesse heb in een klein deel daarvan en zappen nu best wel een uitdaging voor mijn rechterduim…..

Doe ik iets fout ? Of is dit iets wat gewoon (nog) niet met de nieuwe TV+ ontvanger (DIW7022) lukt ? Zo nee, komt een dergelijke functie wellicht in de toekomst beschikbaar voor TV+ ?

Hallo @2fast4u ,

Die functies zijn er (nog) niet. 

Alleen onder "Nu op TV" is er een tabje "favorieten" die daar gebruik van maakt.

Je kunt die gekozen lijst alleen zien via Nu op TV en dan favorieten selecteren.

Mogelijk in de toekomst wel. Hou daarvoor dit topic in de gaten: 

 


De optie om een eigen zenderlijst te maken bieden we inderdaad (nog) niet. Hou de product updates in de gaten voor alle verbeteringen met betrekking tot TV+. 


Hoe verwijder ik zenders uit deze lijst?

 


Hoe verwijder ik zenders uit deze lijst?

 

Zender selecteren bij nu op tv @Teng50 . Ok ongeveer 1 seconden indrukken. En in het dan zichtbare menuutje het hartje uitzetten. Er staat bij verwijderen van favorieten. 

En nu ik het zo typ zou er eigenlijk "verwijderen uit favorieten" moeten staan.