Skip to main content

Heb hetzelfde probleem. Krijg zenderlijst er niet in. Ga niet over maximum heen, geen rare tekens. Instellen lukt, maar opslaan niet. Bellen met KPN leverde na half uur wachten het antwoord op dat deze mogelijkheid van hogerhand verwijderd was. Grr.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Goedemorgen @foxtrot1, welkom op het forum! Voor zover ik weet moet het nog gewoon mogelijk zijn om zenderlijsten te maken.
Zou je volgens deze stappen je TV ontvangers eens een volledige reset willen geven?


Heb ik gedaan. Maakt geen verschil. Probleem ontstond nadat ik vorige week een nieuwe TV ontvanger heb gekregen.


Met zowel de nieuwe als oude ontvangers moet je gewoon zenderlijsten kunnen maken. Als ik hier de stappen doorloop lijkt het ook gewoon te werken.
Ik ga naar Menu > Zenderlijsten > Nieuwe zenderlijst (Nieuw) >  selecteer een paar zenders > bewaar en sluit.
Krijg je ook iets van een foutmelding te zien?


Dit is de procedure die ik volg. Krijg geen foutmelding.


Net nog een keer gedaan. Zie geen mogelijkheid “sluit”.

Als ik via blauwe knop terug ga naar zenders, beland ik weer in “alle zenders”.

Dus kan ik de voorkeurzenderslijst niet opslaan.


Zie geen mogelijkheid “sluit”.

Die knop heet "Bewaar en sluit".

 

Als ik via blauwe knop terug ga naar zenders, beland ik weer in “alle zenders”.

Dus kan ik de voorkeurzenderslijst niet opslaan.

Je moet de aangemaakte voorkeurzenderlijst na het aanmaken eerst weer selecteren.


Dat doe ik ook. Maar krijg toch “alle zenders”.


Krijg geen knop “bewaar en sluit”.


Ik neem aan dat je het nieuwe menu hebt, klopt dat?

Dus als je op "Bewaar en sluit" gedrukt hebt, terug geweest bent naar live TV kijken en vevolgens weer naar het scherm gaat om de zenderlijsten te beheren dan is die zenderlijst niet meer aanwezig?


Krijg geen knop “bewaar en sluit”.

Plaats eens een foto van wat je dan wel krijgt.


Dat klopt. Probleem is dat ik geen “bewaar en sluit” krijg.


Ga nu eten . Kom er straks op terug.


1e beeld


2e beeld


3e beeld


Dus klik “bewaar” aan. Dan krijg ik “nieuwe zenderlijst”. Vervolgens weer “bewaar”. Dan niets nieuws en met opties naar “tv”. En is nieuwe lijst niet opgeslagen.


Helder, dat is nog het oude menu.

Het heeft weinig zin om daar nog veel aandacht aan te besteden, je zult heel binnenkort toch het nieuwe menu krijgen.


Dank voor je hulp. Enig idee hoe lang dat nog duurt?


En hoe merk ik dat. In elk geval een oplossing en geen lullig antwoord zoals via de telefoon.


En hoe merk ik dat. In elk geval een oplossing en geen lullig antwoord zoals via de telefoon.

Dat valt niet te missen want het nieuwe menu ziet er heel anders uit.

Links is oud, rechts is nieuw.