Skip to main content

Ik heb 13-11 Foxsports aangezet (actie, 3 maanden gratis) en mijn internet van 200/200 naar 100/100mb gewijzigd. Nu krijg ik een nieuwe KPN Box (V12) en is ineens mijn contractsduur gewijzigd, terwijl er op jullie site staat aangegeven dat extra opties maandelijks gewijzigd mogen worden. Ook ging ik er van uit dat Fox Sports vrijwel direct beschikbaar zou zijn, maar ik moet hier nu nog 10 dagen op wachten…..

Ik kom van Telfort en mijn contract zou aflopen op 23 februari 2021. Nu zie ik bij mijn bestelstatus 26-11-2021 staan. Dat is naar mijn mening onterecht! Kan dit teruggedraaid of aangepast worden naar mijn oorspronkelijke einddatum?

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @WvanL , heb je binnen MijnKPN binnen je TFT-abo de wijzigingen aangebracht of heb je op de voorgestelde Hussel-abo's geklikt, indien het laatste gaat je over naar het èchte KPN met de bijbehorende voorwaarden en prijzen.

Als je alleen in de rubriek opties iets aan of uitgezet hebt, mag het geen  verschil maken, maar een wijziging van een pakket wel degelijk, zoals ik hierboven schreef.

Concreet: je hebt nu een KPN-abo afgesloten met een contractduur van 1 jaar.

 


Hoi @JanD ,

Ik ben via MijnKPN gegaan naar Extra opties wijzigen of toevoegen. Daar heb ik mijn Internetsnelheid omlaag gedaan. Dus GEEN ander pakket gekozen, want dit is een extra optie.

Ook heb ik daar Fox sports aan gezet. Maar deze kan ik nog niet bekijken.

Maar alsnog zie ik bij mijn bestelstatus dat einddatum contract op 26 nov 2021 staat...

 


Hallo @WvanL , lijkt me niet goed, nee, om de contractdatum vooruit te schuiven.

Even bellen 0800 0402 of de reactie van een moderator afwachten, duurt langer i.v.m. drukte.

Trouwens een rare einddatum, als je een jaar rekent vanaf nu.

 

 


Hallo @WvanL, welkom op ons forum!

Een dergelijke wijziging zou inderdaad niet tot een nieuw jaarcontract moeten leiden, zoals @JanD ook aangeeft. Heb je inmiddels telefonisch contact met ons opgenomen of kan ik je nog helpen? Indien je mijn hulp nog nodig hebt, kun je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag.