Skip to main content

Hoe kan ik zien wanneer een serie uit het pluspakket gaat? Gisteren nog een aflevering gekeken en vandaag is alles weg. Reteftustrerend 😖. Als je het aan ziet komen kun je wat extra kijken. 

Groetjes Willie 

Dat vraag ik me ook af. Zit namelijk nu ook een serie te bekijken waarvan ik denk: hoe lang nog...


Welkom @Wilosk. Er zijn een paar manieren om hier achter te komen, hoewel ik natuurlijk begrijp dat het makkelijker zou zijn om het te zetten in het Pluspakket On Demand menu… Dat signaal is al vaak doorgegeven naar de betreffende collega's. Hierbij de manieren op dit moment:

  • De meeste series vind je ook via Menu - On Demand - Series. Daar staat nog wel gewoon de einddatum bij de verschillende series.
  • In mijn topic Alles over het Pluspakket (On Demand) van KPN kondig ik altijd een maand van te voren aan wat er komt te vervallen.
  • Mocht je het over een specifieke serie willen weten en bovenstaande opties bieden geen soelaas? Stel gewoon de vraag in het eerder genoemde topic en ik zoek het op…

Dus nu is mijn vraag: wil je weten wanneer een bepaalde serie eruit gaat? Dit geldt ook voor jou natuurlijk @Nick83.