Skip to main content

Al diverse keren is het voorgekomen dat bij het opnemen van een film e.d. de opname stopt voordat de film is afgelopen. Ik mis dus elke keer het einde. Hoe kan dit en hoe kan dit voorkomen worden? Nogmaals; dit is al verschillende keren gebeurd en daar betaal ik niet de bijdrage voor Opnemen voor.

Vriendelijke groet, JG

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @JuliusGs 
Dit kan in principe niet voorkomen, de opnames stoppen pas na 15 minuten na einde programma, dus je hebt een ruime marge.
Of neem je soms van België op?
Die gaat heel slordig met de tijden om, dan is de enige oplossing het programma daarna ook op te nemen dan heb je tenminste het einde er op staan.


Bedankt voor de tip! Opgenomen van Spike?

 


Al diverse keren is het voorgekomen dat bij het opnemen van een film e.d. de opname stopt voordat de film is afgelopen. Ik mis dus elke keer het einde. Hoe kan dit en hoe kan dit voorkomen worden? Nogmaals; dit is al verschillende keren gebeurd en daar betaal ik niet de bijdrage voor Opnemen voor.

Vriendelijke groet, JG

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@JuliusGs

Ik sluit me gaarne bij jou verzoek aan. Ik zou ook graag wensen dat de afspeelmogelijkheid van een zagenaamde “opname” wordt verlengd van  een mogelijke tijdruimte van 15 minuten naar 30 minuten. Het is hoogst irritant als je  2 uur na een film hebt gekeken en net het slot mist. (Of de finish van een wielerwedstrijd).