Skip to main content

Ik ben het electiciteitsnoer van mijn KPN kastje kwijt. Hoe kan ik aan een ander komen?

Welk tv ontvanger heb je precies waar je het snoertje +adapter van kwijt bent en vul je forum profiel aan met je postcode,huisnummer en klantnummer


Hi @MarshFer, heb je het snoer inmiddels weer teruggevonden? Of kan ik je hier nog mee helpen? Hoor het graag!


Niet gevonden. Ik ben het niet kwijt maat waarschijnlijk nooit gekregen. Mijn pakket werd ergens anders afgeleverd . Die mensen brachten het naar mij en vertelden dat ze het hadden open gemaakt omdat ze dachten dat het voor hen was. Ik heb het toen niet nagekeken. Vorige week wilde ik het eindelijk in gebruik nemen en toen ontdekte ik dat het electriciteitsnoer van de tv ontvanger ontbrak.

Ik weet niet hoe ik aan een andere moet komen.

 


marshfer

M.S.H. Ferrier
Mijn tv ontvanger isArris VIP 2952


Hmm, dan kijk ik graag voor je of we een losse stroomadapter op kunnen sturen, of dat er een volledig nieuwe ontvanger met alles er op en er aan jouw kant op moet (we hebben niet van alle ontvangers losse stroomadapters)

Heb je 1 of meerdere ontvangers? Als ik je abonnement bekijk, lijkt het er op dat er nu succesvol 1 ontvanger aan is gesloten. Gaat het nu om een 2e ontvanger of is er in tussentijd toch iets boven water gekomen?


Ik heb 1 ontvanger aangesloten. Dit is de tweede ontvanger die ik tot nu toe niet gebruikt heb


Ok duidelijk! 

We hebben een omruil voor je in gang gezet, waarbij je de ‘oude’ ontvanger zonder stroomadapter om kunt ruilen voor een nieuwe met wel alles er op en er aan :blush:

Die omruil kan vanaf morgen bij de Jumbo aan het Kentgensplein 3. Op de verpakking van de oude mag je het volgende noteren:

Ordernummer 4336182

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

Je krijgt een sms’je zodra het pakketje daar voor je klaar ligt!


Hartelijk bedankt 


Graag gedaan!


Ik heb vandaag de ontvanger met stroom adapter ontvangen. Daarvoor dank. In mijn onnozelheid heb ik de complete doos met alle kabels terug gestuurd


Top dat je de ontvanger ontvangen hebt @MarshFer! 

Ik heb mijn collega van de logistieke afdeling gevraagd of er een nieuwe installatiedoos verzonden kon worden, daar horen ook alle benodigde kabels in te zitten. Is dat niet wat je ontvangen hebt? En kan je hem nu niet aansluiten omdat je de benodigde kabels nu niet meer in huis hebt?