Skip to main content
Beantwoord

Elke keer een privacy-melding bij het opstarten van de tv

• August 1, 2026
  • 10 reacties
  • 144 keer bekeken

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi ​@Jaap boutkan, we denken hier in de community graag met je mee!

Heb je de tip van Peter hierboven al gezien en kunnen uitproberen? Ik verwacht ook dat dat het oplost: we horen graag of het is gelukt!

Dit is van je tv zelf. Niet van kpn. Gebruik de bij je tv geleverde afstandsbediening om het te bevestigen en op die manier weg te krijgen.

10 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 1, 2026

Dit is van je tv zelf. Niet van kpn. Gebruik de bij je tv geleverde afstandsbediening om het te bevestigen en op die manier weg te krijgen.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hi ​@Jaap boutkan, we denken hier in de community graag met je mee!

Heb je de tip van Peter hierboven al gezien en kunnen uitproberen? Ik verwacht ook dat dat het oplost: we horen graag of het is gelukt!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 6, 2026

Ik geloof niet mijn tv want ik doe wat julie zeggen en. Het komt nog steeds

• Helper
  • August 6, 2026

Betreft het een philips tv? Zo ja dan met de afstandsbediening van Philips zelf dit bevestigen met akkoord of niet akkoord gaan uiteraard! Mijn moeder heeft dit ook gehad en heb haar toen ook geholpen eraan en vanaf daarna was de melding verdwenen!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 6, 2026

dat heb ik al 10x gedaan maar het komt steeds terug weer 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 6, 2026

Volgens mij is het een Philips. Dan zou het bevestigen (!) moeten lukken met de grijze Philips afstandsbediening. Ok knop.

Met uitzetten zal het steeds ook wel eventjes weggaan maar het blijft pas echt weg als je akkoord gaat. OK en niet die witte van kpn.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 6, 2026

Ik doe wat julie zeggen maar er veranderd niks

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 7, 2026

Hallo ​@Jaap boutkan ,

Bij mijn Philips TV was ik er in één keer vanaf door:

• Met de pijltjestoetsen van de Philips-afstandsbediening naar de akkoordtoets te manoeuvreren.
  • Daar dan op OK te drukken met de Philips-afstandsbediening.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 7, 2026

Ik doe wat julie zeggen maar er veranderd niks

Vraag lokaal iemand voor hulp.

Buur(t) jongen, familielid, de winkel,...

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Wat frustrerend dat het steeds terugkomt ​@Jaap boutkan. Lukt het ook niet met de afstandsbediening die je bij je televisie gekregen hebt? 

Hallo ​@Jaap boutkan ,

Bij mijn Philips TV was ik er in één keer vanaf door:

• Met de pijltjestoetsen van de Philips-afstandsbediening naar de akkoordtoets te manoeuvreren.
  • Daar dan op OK te drukken met de Philips-afstandsbediening.