Skip to main content
Als ik de ITV app open via mijn Ipad moet ik elke keer inloggen; dat moet toch makkelijker kunnen!
Hela. Dat zou ik ook denken. Staat er een vinkje bij inloggegevens onthouden? Heb je anders een screenshot voor me?
Als ik de app open krijg ik dit scherm. Mijn emailadres is het enige dat ik aan kan vinken. Heb ik nu even weggehaald vanwege privacy. Dus geen vinkje mogelijk om inloggegevens te onthouden.




Er druppelen vergelijkbare problemen binnen. Dus het lijkt er op dat het probleem aan onze kant veroorzaakt wordt. Ik heb de ontwikkelaar gemaild om te kijken wat er aan hand is. Ik houd je op de hoogte!
@bvdl Het lijkt er op dat dit geen bug is maar een feature. Het heeft met zogenaamde apparaat beheer te maken. Je kunt maximaal 5 apparaten gebruik laten maken van itvonline. Kan het zijn dat er veel verschillende apparaten zijn aangemeld. Je kunt deze zelf via de app beheren.-> profiel -> instellingen -> apparaat beheer.

Laat je weten of dit het probleem oplost?
@Erwin Helaas is het niet zo dat er meer dan 5 apparaten worden gebruikt. Apparaatbeheer geeft aan dat er 3 apparaten en deze Ipad ingelogd zijn. Dus het probleem is niet opgelost.


Dan lijkt het bij jou toch iets anders te zijn. Krijg jij misschien ook ergens een foutcode te zien?

Heb je de app al opnieuw geïnstalleerd? Wat gebeurt er als je via de browser probeert? https://www.interactievetv.nl/
Helaas,



opnieuw de app instaleren geeft geen oplossing en via de browser is niet mogelijk, dat is afgeschermd.


Ik heb je probleem weer doorgestuurd naar de ontwikkelaars. Voor de volledigheid: Welke type ipad heb je? En is die helemaal up-to-date qua firmware? Ik hoop dat we spoedig een oplossing vinden!
Probleem opgelost. Zolas gewoonlijk ligt het weer aan de klant. Ik gebruik een volledig geupgrade Ipad Pro. Ziggo doet het goed. einde gedoe.