Skip to main content

Elke morgen de afgelopen week, valt de verbinding via V8 modem en glasvezelmodem weg. TV geeft melding en welke acties te ondernemen.

door het stroomloos maken van het experia modem en het wederom aansluiten komt de verbinding weer tot stand. Het glasvezelmodem is een aantal maanden geleden al vervangen, doordat deze problemen gaf. De TV ontvanger behoeft geen reset.

De TV ontvanger is bekabeld aangesloten op het Experia modem.

Het probleem schijnt zich nu verplaatst te hebben naar het Experia modem, dus ik denk dat dit ook aan vervanging toe is.

 

De V8 is echt oud.

Bel (morgen na 8 uur) gratis 0800-0402

En vraag of je hem mag omruilen (ik denk dat dat bij de experiabox V8 zeker moet lukken).


Ondertussen uitgevonden dat ik een V9 modem heb en via de servicetool een omruilopdracht gegeven.

binnenkort zal dan een V12 worden bezorgd. Hopelijk zijn mijn problemen dan opgelost.

topic kan worden gesloten.


Die mag zeker worden omgeruild, de V9 zelfs


Super @Gerard.Brul, mocht je hierna alsnog problemen ervaren helpen we je graag! 


Ondertussen uitgevonden dat ik een V9 modem heb en via de servicetool een omruilopdracht gegeven.

binnenkort zal dan een V12 worden bezorgd. Hopelijk zijn mijn problemen dan opgelost.

topic kan worden gesloten.

 

KPN heeft na de Experiabox V10, de opvolger BOX12 genoemd.

Ik hoop dat al jouw problemen hierna zijn opgelost.

Hoor het graag. 


Reageer