Skip to main content

Blijf telkens de foutcode stb-nmc-400 krijgen dan gaat het 2 of 2 dagen goed en dan is het weer meerdere keren per dag foute boel 

Hallo @Buijs1976 ,

Zou je iets meer aan willen hoe alles aangesloten is en of er apparaten zitten tussen de ontvanger en de Experiabox? Maak je gebruik van Devilo's (internet via stopcontact)? 

 

 


Verder geen apparaten aangesloten en internet via modem in stopcontact


Dus je hebt het modem met daaraan alleen 1 kabel naar de ontvanger en verder helemaal niets? 


Klopt


Branden alle lampjes op het modem groen als het euvel zich voordoet? Wat voor soort verbinding heb je (Glasvezel, DSL) en welke snelheid? Heb je het modem al eens van de stroom gehaald en na ankele minuten weer aangezet? Heb je het modem en de ontvanger beide al eens teruggezet naar fabrieksinstellingen? Dat laatste wist je gegevens zoals zelf ingestelde naam en wachtwoord van het netwerk. Je moet dan weer inloggen met de gegevens die achterop de experiabox staan.


Dag @Buijs1976 Welkom hier en goed om te zien dat je al hulp van SledgehammerNL hebt gekregen. Heb je zijn laatste bericht ook gezien? Zou je daar op in kunnen gaan? 


Heb ik idd gezien maar ik weet dat allemaal niet als dat zo was dan was ik vast jullie collega geweest


Heb ik idd gezien maar ik weet dat allemaal niet als dat zo was dan was ik vast jullie collega geweest

Ik werk niet bij KPN maar ben gewoon een klant die probeert te helpen. Wat je zou kunnen doen is de klantenservice bellen. Zij kunnen samen alle stappen doornemen om het modem te resetten en controleren of het modem en de lijn goed is. Zij zijn bereikbaar op 0800-0402. Spreek in dat je een medewerker wilt spreken.


Hallo @Buijs1976 Het KPN Forum is een plek waar je in gesprek kunt gaan met onze community, die bestaat onze klanten (net als jij). Mensen zoals Sledgehammer helpen je graag met tips en adviezen en heel vaak heb je binnen no time een antwoord waar je mee verder kunt. Sledgehammer stelt hier hele goede vragen, die wel nodig zijn om tot een antwoord te komen. 

Mocht je hier niet uitkomen is het misschien inderdaad een goed plan om even te bellen met de klantenservice: je krijgt dan een iemand aan de lijn met die ter plekke en persoonlijk met je mee kan kijken.