Skip to main content

Sinds KPN providerĀ TELFORT overgenomen heeft heb ik alleen maar problemen!

Constant loopt de tv vast en kan de ontvanger de BRON niet vinden. Dan moet ik de ontvanger weer resetten omdat de afstandsbediening niet meer reageert. Erg irritant omdat ik steeds moet wachten totdat de ontvanger weer is opgestart en het IP adres opgehaald is.

En zo zijn er meerdere tegenvallers met het menu en het instellen van een herinnering. Als ik NETFLIX kijk, schakelt hij niet over naar tv programma waar ik een herinnering voor ingesteld heb. Dit was bij TELFORT wel het geval.

IK WIL TELFORT TERUG !!!

Ā 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Sinds TELFORT KPN isĀ , als je nog bij TFT was had je dezelfde problemen gehad.

TFT is alleen administratief omgezet naar KPN.

Ā 


Dat is absoluut niet zo JanD ! Het hele menu is veranderd en ik had eerder nooit problemen!

Er moeten ook elke keer aanpassingen gedaan worden, zodat een tijdje alles eruit ligt. Dit kondigt KPN wel aan, maar ook dit gaf nooit problemen. Dus alleen administratief is onzin!


Hallo @Sinds TELFORT KPN isĀ  er zijn wel wat problemen met de tv-decoders, maar dat was in de TFT-tijd ook al.

Ā 


Bij mij nooit!


Bij mij nooit!

Da's dan fijn voor jou, dan heb je toevallig een hele goede decoder, blij mee zijn.

Wel vreemd, want in de start van je topic ben je alleen maar aan het klagen over je tv decoder.

Ā 

Ā 


Ik wil niet met jou in discussie, maar met iemand van KPN, want jij snapt niet wat mijn probleem is!

Blijf lekker achter de Geraniums zitten ofĀ zoek een hobby! Maar geef geen commentaar waar je geen verstand van hebt!Ā 

GEEN REACTIE MEER VAN GEEN MEDERWERKER/MODERATOR VAN KPN!


Administratief ben je over van Telfort naar KPN maar technisch is er nog niets gewijzigd aan jouw aansluting. Helaas is dit een samenloop van omstandigheden die niets te maken heeft met of je nu abonnee bent van Telfort of KPN. Ook bij Telfort had je deze problematiek ervaren.


Hallo @Sinds TELFORT KPN isĀ , als je geen reacties van medeforumleden wilt ontvangen moet je geen vragen stellen binnen dit forum. Wie kaatst kan de bal verwachten, dus ook van medeforumleden.

Vul in het privƩdeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer in dan komt een moderator er op terug.

Succes.

Ā 


Welkom bij ons op het forumĀ @Sinds TELFORT KPN is, Op een openbaar forum kan je zoals je merkt reacties krijgen van iedereen, mensen die proberen je te helpen. Zoals Jan en wjb al zeggen is er bij de migratie van Telfort naar KPN niets veranderd, die is puur administratief geweest. Alleen als je zelf iets hebt gewijzigd ben je technisch overgezet naar het KPN netwerk. De update van de tv-ontvangers werd bij Telfort ook al gedaan,Ā op 15 juni heb ik zelf de aankondiging daarvan geplaatst op het Telfort forum. Jan had toen ook veel last van het herstarten van zijn ontvanger en ik heb daarover toen veel contact gehad met de ontwikkelaars. De herinnering die niet altijd goed werkt heb ik toen ook doorgegeven, die was daar ook benoemd.

De melding over de bron die je noemt vind ik wel een gekke, wat voor melding is dat precies? Het klinkt meer als een melding van het tv toestel die op de verkeerde ingang staat, dan als een melding van de tv-ontvanger. Zou je een foto kunnen plaatsen als je die melding weer krijgt?

Ā