Skip to main content

Voor de zoveelste keer contact gehad met KPN. Sinds de glasvezel, nieuwe modum Arris 5202

alles geprobeerd, resetten experiabox etc. , medewerkers behulpzaam echter zonder resultaat. Bijna iedere week contact. Tickets aangemaakt. Bij contact technische dienst doet de tv het dan net weer even zonder problemen.

We kunnen nu al maanden geen fatsoenlijk tv kijken. Of het geluid hapert of het beeld. 
ook met bekabeling. 
drama. Zit erover te denken om over te stappen.

zeker 5 jaar geen problemen gehad met draadloos tv kijken. Sinds nieuwe modem, arriskastje alleen maar ellende

@Poet dat klinkt niet best. Heeft u meerdere ontvangers? Zijn ze direct op het modem aangesloten of zit er een switch tussen? Heeft u misschien sinds kort zonnepanelen?


Op dit moment 1 ontvanger, de andere is niet in gebruik wegens verbouwing . Er zit geen switch tussen en we hebben geen zonnepanelen 

 


Zit de Arris5202 direct met een netwerk kabel aangesloten aan de experia box?
Of zit hier een Draadloze Verbinding Set tussen of een SuperWifi versterker van ons?

Zo ja bekabeld kijk dan even of de kleurcode in uw netwerk kabel op correcte volgorde zit:
Oranje-Wit Oranje Groen-Wit Blauw Blauw-Wit Groen Bruin-Wit Bruin en of het koper netjes aan het einde zit van de connector. (Aan beide einde)

Zo ja DVS knipperen deze rood?

Zo ja Superwifi welke heeft u de witte of de zwarte?


De Arris zit nu rechtstreeks verbonden met de experiabox

ik begrijp de kleurcodering niet


De Arris zit nu rechtstreeks verbonden met de experiabox

ik begrijp de kleurcodering niet

Snap ik is dit toevallig een korte kabel? Zou u eens met een andere kunnen proberen en kijken of er verschil is?


Bedoel je een andere etherkabel . Is nu een lange cable 5


Of een andere etherkabel van tv naar dvs naar kastje Arris , zou dit ook een optie kunnen zijn. Beide kabels vervangen? Ga morgen weer draadloos proberen. 


Wacht ook op contact via de technische dienst


Ga morgen weer draadloos proberen. 

Wat bedoel je hierbij met "draadloos"?

Hoe sluit jij die 5202 dan aan?


Ik bedoel dat ik na bedraad te hebben geprobeerd nu weer via de DVS  ga proberen.

inmiddels is er contact geweest met KPN. Ik krijg 2 nieuwe kastjes toegestuurd. Mogelijk is dit het probleem, daar bekabeld ook stoort en de verbinding in principe goed blijkt te zijn.

nig bedankt voor je support 


Ik bedoel dat ik na bedraad te hebben geprobeerd nu weer via de DVS  ga proberen.

Voor wat het waard is, ik zou echt proberen om geen DVS te gebruiken maar te kijken of je toch niet echt een netwerkkabel naar die TV ontvanger kan trekken.


Ik ervaar de service en bereikbaarheid van KPN als uitstekend.