Skip to main content

Zojuist mail gekregen dat ik me heb aangemeld voor KPN pluspakket, echter dat heb ik niet gedaan en ook niemand anders in het huishouden. Pluspakket staan nu met €9,99 in mijn abonnement en eronder € 9,99 compleet korting. Kan dit maar zo door KPN zijn aangezet?

 

Beste @Venbreak 

Je krijgt het Pluspakket gratis, er staat € 9,99. Maar er gaat een korting vanaf van: € 9,99.

Dus dan hoef je die niet te betalen. Want ik begrijp dat je nog het KPN Compleet abonnement hebt?


Heb je recentelijk een TV ontvanger omgeruild?


Hoi @Venbreak en welkom op het forum! Als de €9,99 korting eronder staat heb je hem in elk geval gratis, maar ik snap dat je hier verbaasd van opkijkt. Is er toevallig een mobiel KPN abonnement bijgekomen op jullie adres? Zo ja, dan maak je gebruik van de Hussel en KPN Compleet voordelen. Als je de vaste diensten af hebt gesloten voor 8 oktober 2019 maken die nog onderdeel uit van het Compleet voordeelprogramma (Hussel is het nieuwe voordeelprogramma dat op abonnementen afgesloten vanaf 8 oktober 2019 van toepassing is). Met het KPN Compleet voordeelprogramma kun je kiezen uit het Pluspakket of het Fox Sports pakket gratis, wellicht dat dit verklaart waarom het Pluspakket bij jou ineens aangesprongen is. :slight_smile:


Reageer