Skip to main content

Sinds de laatste update gaat mijn arris2952 standaard in energie spaarstand. Het gevolg hiervan is dat ik standaard lang moet wachten als de Stb even op stand-by heeft gestaan. Ik heb er geen woorden voor hoe verschrikkelijk storend dit is. De optie is ook niet uit te schakelen in mijn menu. Wie kan me hierbij helpen. 

Wij moeten elke ochtend ongeveer 45 sec - 1 minuut wachten voordat de Arris VIP2952 uit zn diepe slaap is gewekt.

Onze HTML versie 4.113.201

NMC versie 8.0.112_1901

 

we worden hier eigenlijk wel een beetje moe van elke ochtend wachten en we hebben de donkere modus ingesteld maar elke ochtend staat hij weer terug in de blauwe modus.

Helpdesk kon ons hier niet bij helpen … Misschien iemand hier wel ???

 


Kan je jouw 2952 eens een "frisse start" geven?


@Fam. Kerkhoven schrijft: Wij moeten elke ochtend ongeveer 45 sec - 1 minuut wachten voordat de Arris VIP2952 uit zn diepe slaap is gewekt.

Dat is gek. Die hoort helemaal (nog) geen deep-sleep-standby te hebben. De mijne heeft dat niet. Volg het advies van @wjb eens.


Sorry , dat vergat ik te vermelden maar dat hebben we gisteren ook al gedaan toen ik de helpdesk (0800-0402) aan de lijn had.

Toen dat niet hielp , wist hij het ook verder niet. 

 

Ik zal het straks even proberen , onze jongste is nu ff op de WII aan t spelen (anders krijg ik ruzie)

 


beeld van heden ochtend

 


een frisse start heeft helaas niets uitgemaakt : dezelfde softwareversies als voor de frisse start.

 


een frisse start heeft helaas niets uitgemaakt : dezelfde softwareversies als voor de frisse start.

Dat klopt, maar eigenlijk hoop ik dat de instelling om in diepe slaap te gaan nu wel uit staat. Dat is namelijk hoe die instelling hoort te staan zolang deze nog niet door de gebruiker zelf beheerd kan worden.


We gaan het morgenochtend zien… Ik laat het morgenochtend sowieso even weten.

Fijne avond allemaal :-)


@Fam. Kerkhoven schrijft: Wij moeten elke ochtend ongeveer 45 sec - 1 minuut wachten voordat de Arris VIP2952 uit zn diepe slaap is gewekt.

Dat is gek. Die hoort helemaal (nog) geen deep-sleep-standby te hebben. De mijne heeft dat niet. Volg het advies van @wjb eens.

Hier idem dito. Ook onze 2952 heeft geen deep-sleep. Als die na een uur of 16 wordt aangezet, is ie meteen “wakker".


Nu start onze vip2952 wel gewoon op zonder enige melding van zoveel bespaard...Â