Skip to main content
Beantwoord

energiebesparing TV-ontvanger uitzetten

  • August 12, 2020
  • 2 reacties
  • 2092 keer bekeken

Kun je de energie besparing van de TV ontvanger uitzetten?. Het duurt even voordat het lampje groen wordt.

 

Bij voorbaat dank.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door Chrizziey

Hallo @Bert Groenendijk,

De Arris VIP5202 is de enige ontvanger die dit ondersteund. Dit kan ook uitgezet worden via Menu → Instellingen → Standby → Energiebespaarmodus → Uit. 
Andere typen ontvangers hebben deze modus niet, en zullen dus ook niet in een bespaarmodus zitten. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • Antwoord
  • August 12, 2020

Hallo @Bert Groenendijk,

De Arris VIP5202 is de enige ontvanger die dit ondersteund. Dit kan ook uitgezet worden via Menu → Instellingen → Standby → Energiebespaarmodus → Uit. 
Andere typen ontvangers hebben deze modus niet, en zullen dus ook niet in een bespaarmodus zitten. 


Dank je wel. Het is geregeld. Top