Ik kan alleen maar Nederland 1, 2 en 3 op mijn PC via KPN Interactieve TV zien sinds vandaag! Hetzelfde probleem als eens eerder gehad en toen was er een storing en werd het na een paar dagen pas verholpen. Nu geen storing zeggen ze, maar ik heb dit probleem nu weer. Ben ik de enige?
Beantwoord
Enkel NPO1, 2 en 3 via tv.kpn.com
Beste antwoord door PeterG
Windows 7 is veel te oud. Wordt al vele jaren niet meer van beveiligingsupdates voorzien. Een virusscanner dekt geen beveiligingsleks. En inmiddels is 7 wel een mandje.
Welke browser gebruik je?
Deze week wordt er een Chromium update uitgerold. Ook bij ziggo melden Windows 7 gebruikers dat het niet meer werkt.
En ik zie dat voor, inmiddels al een paar jaar niet meer ondersteunde systemen, ook niet meer veranderen.
Mag hopen dat je onder Windows 7 ook niet internet bankiert.
Al lang tijd voor een upgrade. Dus vast ook nieuwe laptop want qua hardware kan je mogelijk niet naar Windows 11.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.