Skip to main content

 

Wanneer ik mijn afstandsbediening wil gebruiken, werkt hij niet. Ik heb de stappen al gedaan die hier vermeld staan. Dus de source knop ingedrukt houden en de code van het merk tv indrukken. Nu doet in ieder geval de volume knop het weer. Alleen kan ik verder geen knoppen gebruiken. Ik kan dus ook niet naar het menu of van zender wisselen. Wat kan ik nog doen?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Wanneer ik mijn afstandsbediening wil gebruiken, werkt hij niet. Ik heb de stappen al gedaan die hier vermeld staan. Dus de source knop ingedrukt houden en de code van het merk tv indrukken. Nu doet in ieder geval de volume knop het weer. Alleen kan ik verder geen knoppen gebruiken. Ik kan dus ook niet naar het menu of van zender wisselen. Wat kan ik nog doen?

Zappen of menu zijn functie van de tv ontvanger zelf, niet de tv.

Dit moet het altijd doen.

Welke tv ontvanger heb je? En staat die in het zicht? 

 


Wanneer ik mijn afstandsbediening wil gebruiken, werkt hij niet. Ik heb de stappen al gedaan die hier vermeld staan. Dus de source knop ingedrukt houden en de code van het merk tv indrukken. Nu doet in ieder geval de volume knop het weer. Alleen kan ik verder geen knoppen gebruiken. Ik kan dus ook niet naar het menu of van zender wisselen. Wat kan ik nog doen?

Zappen of menu zijn functie van de tv ontvanger zelf, niet de tv.

Dit moet het altijd doen.

Welke tv ontvanger heb je? En staat die in het zicht? 

 

Ik heb de volgende tv ontvanger en deze staat in het zicht.

 


Ik heb de volgende tv ontvanger en deze staat in het zicht.

 

 

 

Dat is geen KPN tv ontvanger. Daar reageert de afstandsbediening dan ook niet op. Je moet een tv ontvanger van KPN hebben.

 

 

 


Gebruik je op de Android-TV misschien de KPN TV-app? Dan werkt uiteraard de afstandsbediening van kpn, behorend bij onderstaande kastje, niet.
Dan moet je de ab van de Android-TV box gebruiken.

Of zal, naast de Android-TV, er dus nóg een kastje aangesloten moeten zijn voor KPN TV.

Dat is deze: