Skip to main content
Beantwoord

Enkele opnamens verdwenen van Charmed seizoen 8

• September 29, 2025
  • 5 reacties
  • 83 keer bekeken

De afgelopen maanden heb ik de serie Charmed opgenomen, die te zien was op Paramount Netwerk. Ik was bijna door het laatste seizoen heen (seizoen 8) toen gister plots aflevering 14 tot 18 niet meer tussen mijn opnames zaten. Ik dacht: misschien een foutje, morgen beter. Maar nee…vandaag nu ook aflevering 19,20, en 21 verdwenen.

Ik baal hier enorm van, aangezien ik bij aflevering 17 was. Ik lees op dit platform meerdere verhalen over het verdwijnen van opnames. Ik heb daardoor weinig hoop dat de afleveringen terug komen, maar toch stel ik de vraag: kan hier nog iets aan gedaan worden? 

Ik hoop het enorm, en hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Astrid 

Beste antwoord door Wartywolfs

Paramount jast ze er met 10 afleveringen per week weer doorheen, zitten inmiddels bij start van S3, hopelijk is S8 dan over een week of 11 weer aan de beurt.

Blijft vreemd dat deze, naar ik aanneem recente(?), opnames zomaar verdwijnen.
Als de opnameruimte vol is zouden eerst de oudste opnames automatisch verwijderd horen te worden.

5 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Oh dat is wel heel naar zeg, zekers als je al in het laatste seizoen zat. Er is geen kans dat er nog een herhaling volgt? Als ze niet zijn opgenomen kan het lastig worden om ze te herstellen. Waarschijnlijk is dit dan een seriematige opname geweest?

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • October 1, 2025

Paramount jast ze er met 10 afleveringen per week weer doorheen, zitten inmiddels bij start van S3, hopelijk is S8 dan over een week of 11 weer aan de beurt.

Blijft vreemd dat deze, naar ik aanneem recente(?), opnames zomaar verdwijnen.
Als de opnameruimte vol is zouden eerst de oudste opnames automatisch verwijderd horen te worden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 1, 2025

Oh dat is wel heel naar zeg, zekers als je al in het laatste seizoen zat. Er is geen kans dat er nog een herhaling volgt? Als ze niet zijn opgenomen kan het lastig worden om ze te herstellen. Waarschijnlijk is dit dan een seriematige opname geweest?

Dag Remco, bedankt voor je reactie. Het is inderdaad vervelend. Ze waren allemaal opgenomen en tot verkort stonden alle afleveringen van het seizoen tussen mijn opnames. Maar ineens is dus de helft van de opnames van dit seizoen verdwenen. Hoe kan dit? Ik heb hier zelf namelijk niks in gedaan. Valt dit nog te herstellen? Ik hoor het graag.  

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 1, 2025

Oh top! Ik wist niet dat het nogmaals opnieuw afgespeeld werd. Ik ga kijken, dank voor de tip! 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 1, 2025

Charmed…. zijn dat die 3 zussen die kunnen toveren? Een serie onder die naam heb ik “100” jaar geleden via de TROS gezien. Was best leuk.