Skip to main content
Vraag

Enkele vragen over een eventuele overstap naar KPN TV+

• September 11, 2026
  • 31 reacties
  • 552 keer bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • September 13, 2026

Nogmaals, kijk alleen naar het laatste half jaar.

Deze cijfers zeggen helemaal niets. 

En maak een eigen topic, deze topic gaat heel ergens anders over.

**  Enkele vragen over een eventuele overstap naar KPN TV+ **

Forum|alt.badge.img+3

Volgens mij ben je nog steeds in functie ​@joop2011 , je werkt nu voor ​@KPN .😜

Maar even zonder gekheid. Laat mensen kiezen naar hun behoefte, niet opdringerig.

Dat je dan bent weten we ondertussen. Dat lezen we maar al te vaak.

Maar wij, de criticasters, willen mensen waarschuwen voor de problemen die er ook (nog) spelen. Wij zijn (helaas) ervaringsdeskundigen.

Garanties in het leven heb je nooit, en dat geldt hier ook. 

Maar voor de TS, er is GEEN weg terug als je kiest voor tv+ en het bevalt niet of je hebt (aanhoudende) problemen.

Ik zou zeggen.... Kijk eens naar onze posts nemen die van dit hele forum.

Je bent wel even bezig......

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • September 13, 2026

Ik haak even in hier, houd bij het reageren in je achterhoofd dat iemand die hier een vraag stelt over de werking van de diensten vermoedelijk niet zit te wachten op een volledige discussie over TV+ in het algemeen. Vandaar ook vaak ons verzoek om het on topic te houden. Zo ook hier. 😄

Zijn er klanten ontevreden met TV+ en/of hebben ze problemen met de diensten? Zeker. Zijn er ook een hoop klanten tevreden die nooit een topic zullen starten hier om dat te melden? Yep. 
Als er nog verdere tips zijn voor de topicstarter over de oorspronkelijke vraagstelling, deel de tips gerust. Bewaar eventuele andere discussiepunten voor een eigen topic en, ook in de herhaling, houd het vriendelijk. Of op zijn minst neutraal. 

Alvast bedankt!

Len B
Slimmerik
  • Slimmerik
  • September 13, 2026

Volgens mij ben je nog steeds in functie ​@joop2011 , je werkt nu voor ​@KPN .😜

Maar even zonder gekheid. Laat mensen kiezen naar hun behoefte, niet opdringerig.

Dat je dan bent weten we ondertussen. Dat lezen we maar al te vaak.

Maar wij, de criticasters, willen mensen waarschuwen voor de problemen die er ook (nog) spelen. Wij zijn (helaas) ervaringsdeskundigen.

Garanties in het leven heb je nooit, en dat geldt hier ook. 

Maar voor de TS, er is GEEN weg terug als je kiest voor tv+ en het bevalt niet of je hebt (aanhoudende) problemen.

Ik zou zeggen.... Kijk eens naar onze posts nemen die van dit hele forum.

Je bent wel even bezig......

Forum|alt.badge.img+3

Zeker met je eens ​@Sanne van KPN maar na 2 jaar tobbelen moet je toch met mij/ons eens zijn dat er dingen zijn die KPN niet snapt waarom er soms (zeer hardnekkige) problemen zijn. En dat die mensen die ze hebben maar weinig gehoord worden (in onze ogen).

Ik kan je wel een boekje open doen......

Maar het is mij tegen het zere been dat bepaalde mensen dit tv+ systeem willen promoten/verkopen als een uitmuntend systeem wat probleemloos werkt. 

Er wordt nog steeds gesleuteld aan de software, launcher en wat meer. Maar de problemen blijven.

Ik probeer mensen te waarschuwen tegen de (te) hoge verwachtingen. 

En dan zijn we nog normale tv kijkers en maken geen gebruik van streaming diensten.

Wij zijn overigens sinds we de experiabox er tussenuit hebben gehaald (eigen modem, kost een paar centen..) en weer op unicast zijn overstapt (dus "ouderwets" systeem) gelukkig bijna vrij van storingen. Mede ook omdat het pluspakket eruit is gehaald door KPN. 

Niet dat we dat wilden maar wel grote bron van problemen.

Len B
Slimmerik
  • Slimmerik
  • September 13, 2026

Ik probeer mensen te waarschuwen tegen de (te) hoge verwachtingen. 

Wij zijn overigens sinds we de experiabox er tussenuit hebben gehaald (eigen modem, kost een paar centen..) en weer op unicast zijn overstapt (dus "ouderwets" systeem) gelukkig bijna vrij van storingen. Mede ook omdat het pluspakket eruit is gehaald door KPN. 

Niet dat we dat wilden maar wel grote bron van problemen.

Als je unicast [+ overige instellingen] moet instellen , een eigen modem moet kopen en het pluspakket ook nog moet opzeggen lijkt mij de optelsom voor gtj heel simpel om tot een beslissing te komen !

Heel bizar !

PS.  Ff tussendoor ter info.   -Wat veroorzaakt het PLUS-pakket dan voor storingen/haperingen ?   -Ik heb ook het pluspakket namelijk.