Skip to main content

Een van mijn tv-ontvangers reageert enorm traag op de afstandsbediening en wordt nog steeds trager. Het duurt soms tot 40 seconden na selecteren voordat ik bijvoorbeeld de lijst met opnames te zien krijg. Wat heb ik inmiddels gedaan: de batterijen van de afstandsbediening vervangen, de ontvanger gereset, de experiabox gereset, een andere ontvanger aangesloten die zonder problemen werkt, de probleem-ontvanger elders aangesloten met dezelfde traagheid als gevolg. Kortom, volgens mij is hij kapot of in ieder geval hard op weg. Kan ik deze ontvanger omruilen voor een goed werkende?

@KnarF55

Wat voor type ontvanger geeft die problemen?

Heb je nog een Motorola-ontvanger?

Via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger:

Apparatuur omruilen


Heb je een ander type ontvanger? Vul dan jouw volledige forumprofiel. 


Het is een Arris. Mijn profiel is volledig ingevuld.


Ok, dan werkt die tool niet. Je kunt dan wachten op een moderator. Meestal duurt dat ongeveer vier dagen. Vul dan jouw volledige forumprofiel. 
 

Wil je het sneller regelen? Bel dan met 0800-0402. 


Nee, die link voor het omruilen van een apparaat werkt inderdaad niet. Nadat ik de betreffende ontvanger heb geselecteerd gebeurt er niets meer. Maar bedankt voor het meedenken!


Ok, dan werkt die tool niet. Je kunt dan wachten op een moderator. Meestal duurt dat ongeveer vier dagen. Vul dan jouw volledige forumprofiel. 
 

Wil je het sneller regelen? Bel dan met 0800-0402. 

@KnarF55 

Had je al gebeld naar 0800-0402 of wil je nog via het forum worden geholpen? 


Nee, niet gebeld, ik wacht wel even op een mod.


Hoi @KnarF55, wat lastig dat één van jouw tv-ontvangers zo traag is. Ik lees dat je eigenlijk alles al geprobeerd hebt dat je kan doen, en dat het probleem mee verhuist als je de tv-ontvangers omwisselt. Dat is goed om te weten, het lijkt dus echt specifiek aan die tv-ontvanger te liggen.

Fijn dat je gegevens al in je profiel staan. Je hebt twee van hetzelfde type tv-ontvangers thuis zie ik. Kan je het serienummer van de betreffende ontvanger voor me opzoeken? Dit staat op de sticker, op de onderkant. Dan weet ik om welke ontvanger het gaat, hoor het graag van je :slight_smile:


Dag Alexa, het serienummer is M11702TN2930.


@KnarF55 Super, dankjewel! Ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd. Je ontvangt een bevestiging per e-mail en SMS hiervan. De nieuwe tv-ontvanger ligt vanaf morgenmiddag klaar op het PostNL servicepunt van de Jumbo aan de Marktpassage in Druten. Als je de oude tv-ontvanger met bijbehorende stroomadapter daar in een willekeurige doos inlevert en zorgt dat je een legitimatiebewijs bij je hebt, krijg je de nieuwe meteen mee. Als je onderstaande gegevens op de doos van de oude tv-ontvanger zet komt het helemaal goed en er zijn geen kosten aan verbonden.

KPN
Ordernummer 4086751
Antwoordnummer 10119,
2400 VB Alphen aan den Rijn

Laat je weten of alles is gelukt en of de nieuwe tv-ontvanger goed werkt?


Fijn Alexa, dank je wel! Weet je soms ook waarom ik per mail en sms ook mijn eigen abonnementsnummer ontvang alsof dat nieuw is en ik net abonnee ben geworden?


@KnarF55 Graag gedaan! Ja, dat klopt, deze ontvang je automatisch omdat er nieuwe apparatuur jouw kant op komt. De nieuwe tv-ontvanger moet eenmalig aangemeld worden zo gauw je 'm hebt straks, waarvoor je het abonneenummer nodig hebt. Zo weten we zeker dat je deze bij de hand hebt, en er niet straks naar op zoek moet :slight_smile:


Ah, daarom is dat, bedankt!


Ah, daarom is dat, bedankt!

Yes! Goed dat je het even vraagt. Ik hoor wel hoe het gegaan is met de nieuwe tv-ontvanger.


Hij is binnen.


@KnarF55 Dat is fijn. Is alles ook gelukt met aansluiten, en werkt de tv-ontvanger weer zoals het hoort?


Zover ben ik nog niet, eerst vakantie 😉.

 


@KnarF55 Heerlijk, geniet ervan! Fijne vakantie en ik hoor na die tijd graag hoe het is afgelopen, of als ik iets voor je kan betekenen natuurlijk.Â