Skip to main content

Ik heb ook een aantal maanden al enorme problemen met mijn draadloze internet van KPN.

Heb trouwens ook al monteur over de vloer gehad en nieuwe dvs stekkers van hem gekregen 

Nog steeds haperend beelden en geluid! Om gek van te worden. Toen draad gekregen. Rechtstreeks aangesloten op de experts box.

Nu ligt er dus een draad  door mijn huis en prompt nergens last meer van! 
Maar ik wil geen bedrading dus ben aan het overwegen om over te stappen naar een andere provider. Of een superwifi box. Zou dat helpen?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Nu ligt er een draad door mijn huisje/ appartement.

Geen last meer! Ik wil geen bedrading!


Er is geen andere oplossing als draadloze verbindingsets niet werken.  Bij iedere provider moet je met een kabel werken. 


Dus ik moet bekabelen? En de superwifi is dat geen oplossing?


Mwah kan maar wordt niet ondersteunt door kpn. Je hebt al gemerkt dat een kabel goed werkt.  Probeer zo netjes mogelijk een kabel te leggen. Is best wel wat werk maar succes gegarandeerd. 


Kabel leggen is een gedoetje,  bij aanleg, daar na nooit meer omkijken naar, ik vind het altijd een uitdaging om een slimme route vinden, dat hoeft niet de kortste route te zijn.

Maar, eventueel zou je een stuk met kabel kunnen doen en dan het meest moeilijke stuk “draadloos” via het elektriciteitsnet. En dan ook zo dat de 2 stopcontacten op dezelfde kabel zitten.