Skip to main content

Ik heb een e-mail ontvangen die een entertainment extraatje aanbiedt, maar dit lijkt niet te werken. Is dit een echt aanbod van KPN?

 

 

Heb je ook GSM van KPN?
Zo niet dan werkt het niet nee.
Zo ja, heb je die al gekoppeld in MijnKPN?


Ja, ik heb ook GSM van KPN en ja is ook gekoppeld.


Dan is er nog een mogelijkheid en dat is dat je probeert een pakket wat je al hebt aan te klikken en dat gaat dus niet.
Overigens kun je maar op één pakket tegelijk entertainment-korting krijgen, niet op meerderen.

Is dat allemaal niet van toepassing dan raad ik je aan om even te bellen 

met het gratis nummer van KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten


De e-mail lijkt te komen van mail@campagnes.kpn.com.

Telefonisch vertelde een KPN medewerker zojuist dat er voor mij geen “aanbiedingen” open staan. Hij dacht dan ook dat dit een spam mail is

Van deze afzender heb ik vaker aanbiedingen ontvangen die direct naar de kpn.com site gingen.


De aanbieding geldt tot 1 juni.

Ik had Viaplay willen activeren, dat heb ik op dit moment niet!


Ik heb viaplay met een aanbieding van 3 maanden korting van €8,00 
Besteld op 17 mei.
Dus de aanbieding was er wel
En ik zie dat ik ondanks dat ook nog mijn entertainment-korting heb op ESPN
 


Op 17 mei heb ik inderdaad ook de mail gekregen voor deze aanbieding. Dus dat kan dan wel kloppen. Toen was het onderwerp “We zijn blij dat je klant bent”.

Afgelopen woensdag heb ik een reminder ontvangen.


Ik ook en de afzender is hetzelfde adres als jij hebt gekregen.
Klik die viaplay button aan en je krijgt het 3 maanden met 50% korting
Althans zo ging het bij mij.


Ben je wel thuis?
meestal werken die buttons niet als je op een ander adres bent.


Nee, ik ben niet thuis. Maar via mijn mobiel gaat het ook niet.

Ik zie het ook in de MijnKPN app, maar ik als het aanklik moet ik weer opnieuw inloggen en dan moet ik het weer aanklikken en kom dus in een loop. Zal het thuis nog wel eens proberen. Toch vreemd!

Bedankt voor je reactie. Is dus waarschijnlijk geen spam, maar krijg het vooralsnog niet geactiveerd.


Nee het is geen spam, mijn mail heeft precies dezelfde afzender en werkt prima, maar je moet wel thuis op je eigen wifi of vast internet zitten.


Hoi @Bios, welkom bij ons op het forum. Dit is inderdaad geen spam, het is een echte actie. Is het aanzetten van een van de entertainment opties inmiddels gelukt?

Als het nog niet gelukt is kan je ons het beste vandaag nog bellen, dan kan meteen gekeken worden of de actie nog voor je geactiveerd kan worden. Via het forum redden we dat niet meer op tijd vrees ik.


Hallo Jasper, het is inmiddels gelukt. Eenmaal thuis ging het goed!

Bedankt voor je opvolging en ook @huistijger bedankt.

 


Goed om te lezen dat het gelukt is @Bios, dan kan je er nu van genieten 🙂

Mochten we nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden.