Skip to main content

Ik probeer al 2 dagen om in mijn account een wijziging in het entertainment pakket te doen, maar de pagina opent niet helemaal. De plusjes en minnetjes bij de keuze opties blijven ronddraaien en als je erop klikt krijg je een foutmelding. Is dit bij jullie bekend?

Hallo @Frankie70 ,

Als het wijzigen online niet lukt, dan maar bellen met 0800-0402. (doordeweeks tussen 8.00 en 18.00, op zaterdag tot 17.00.) 


Dat werkt dus niet, zij snappen het probleem niet en hebben geen idee hoe ze het moet oplossen. 

Via de app en de laptop werkt het niet. Via de tv kan ik wel een pakket activeren masr niet beëindigen 


Hoi @Frankie70. Wat vervelend dat het niet lukt om het gratis zenderpakket te wijzigen. Ik zie dat je jouw postcode en huisnummer al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel. Wil je daar de laatste 3 cijfers van jouw rekeningnummer dat bij ons bekend is aan toevoegen, ter verificatie? Dan doe ik een poging om jouw gratis Pluspakket te wijzigen naar ESPN Compleet. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


***

Let wel, op dit moment hoeft er niets te worden gewijzigd. Via de tv is het me uiteindelijk wel gelukt. Ik wil graag dat het voor toekomstige wijzigingen weer werkt. Zodat ik online weer iets kan aan of uit zetten.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Wat goed dat je dit zegt, anders had ik een poging gedaan om het te wijzigen.😅

Er zijn twee manieren om dit te wijzigen. Ik wil je vragen om beide manieren te proberen wanneer je het pakket wel wil laten omzetten. Als dit niet werkt horen we het graag van je!


ik ben blijkbaar niet helemaal duidelijk geweest. Ik wil mijn pakket niet aanpassen. ik wil entertainment opties aan en uit kunnen zetten. Waar ik tegenaan ben gelopen is, dat ik Viaplay wilde activeren, maar dat ik steeds een foutmelding kreeg als ik op het + teken klikte. uiteindelijk is het wel gelukt door het rechtstreeks op de tv te activeren. Zie hieronder het voorbeeld. Als ik nu iets wil aanpassen werken sommige koppelingen wel (netflix) en sommige niet  (viaplay, HBO). 

 


Zojuist geprobeerd om het netflix abbo te beëindigen. Helaas niet gelukt, krijg steeds een foutmelding.


Helaas, zojuist met KPN gebeld, maar mij probleem kunnen ze niet oplossen na 18:00. Ik wordt danig pissig van. Als ik overdag op mijn werk bel wordt er geadviseerd om vanuit thuis te bellen zodat men mee kan kijken, als ik thuis bel (naar het telefoonnummer dat tot 20:00 bereikbaar is) krijg ik doodleuk de melding dat er maar tot 18:00 iemand kan helpen. Dus ik moet vrij nemen om een online storing te kunnen oplossen?  

Denk dat ik het gehele pakket maar beëindig. Het is een stuk makkelijker om bij de streamingsdienst iets te wijzigen dan bij KPN.

 


Ik begrijp dat je zelf de mogelijkheid wil hebben om in MijnKPN dit te kunnen wijzigen. Jammer dat het niet is gelukt via onze klantenservice. Mag ik een poging doen om het zenderpakket te verwijderen. Ik ben heel erg benieuwd of het mij wel lukt. Wil je op dit moment alleen Netflix verwijderen of ook andere extra opties in jouw abonnement?


Op dit moment alleen Netflix.

Maar op elk pakket waar ik op klik volgt een foutmelding, zowel in de app als op elke willekeurige computer. 


@Frankie70 Ik heb dit zojuist intern doorgezet naar een achterliggende afdeling om dit verder uit te laten zoeken. Laat je mij weten hoe het afloopt?