Skip to main content

Hallo Forum leden, 

Hebben jullie ook opgemerkt dat EPG niet syscroon loopt met de progammering van TV zenders. 

Want de TV programma's van TV zenders lopen uit of zijn ze eerder afgelopen van tijden die EPG aangeeft. Kan KPN wat aan doen om de EPG weer syscroon te laten lopen met de progammering van TV zenders? En de tweede wat me opvalt dat de geluid van TV progamma's waar veel actie scenes voorkomt zoals bij speelfilms en series het geluid automatische zachter gaat en als de actie scene voorbij het geluid weer wat harde gaat. Kan KPN ook wat aan doen voor het geluid van TV zenders? Want het ligt niet aan mij KPN interactieve TV ontvanger of aan mijn TV. Want die werken bij mij erg goed. 

Graag tips of adviezen van jullie. 

Hoi @Frans123 . Ik ben wel even benieuwd: Luister jij via de speakers van je tv? Of heb je een geluidssysteem?  

En vraag 2: waar staan de geluidsinstellingen van de TV+ tuner nu op?


Waarom noem je geen specifieke zenders? Wij nemen veel op van 1 tot en met 11 en nr. 25. Nooit problemen mee. Die EPG klopt dus. We hebben allemaal dezelfde.

De Belgische zenders doe ik geeneens meer moeite wat op te nemen. Die nemen het niet zo nauw met hun aan de EPG opgegeven tijden.

Volume verschillen met een film heb ik ook geen 'last’ van.

Maar, welke ontvanger van kpn heb je? Als dat nog een Motorola is…. KLIK.