Skip to main content
Het is de laatste tijd weer hopeloos met de programmering op BBC first, is er weer een stagiair aan het werk??



*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt



Hoi @harry49, Aangezien de schoolvakanties begonnen zijn, verwacht ik niet dat onze stagaire dit keer de boosdoener is 😉 Wie of wat de oorzaak is kunnen we vast achterhalen, maar dan heb ik wel meer informatie van je nodig. Kun je toelichten wat er zo hopeloos is aan de programmering van BBC First?
Hallo Marina,

Er zit soms zomaar een half uur tijdverschil in de programmering en als ik wat op wil nemen dan wordt dat niets😥. Het is in het verleden al meerdere malen gebeurt en het is knap lastig. Als ik wat op wil nemen voor mijn vrouw bv. (werkt in de zorg) begint een film halverwege......En dan krijg ik klachten.😉

Ik hoop dat het beter wordt, bvd, Harry.
Heb je toevallig een aantal voorbeelden voor mij @harry49? Dan kan ik in ieder geval wat aanleveren om aan te tonen dat het daadwerkelijk ergens verkeerd gaat. Het gebeurd vaker, niet alleen bij BBC first. Wij bepalen niet de inhoud van de gids. Deze informatie wordt aangeleverd door de zenders. Het is te vergelijken met de informatie in een papieren TV-gids. Daar zit ook wel is een verschil in, omdat er altijd wijzigingen kunnen plaatsvinden. De ene zender zal deze wijzigingen sneller aanpassen dan de andere zender. Het is in ieder geval goed om dit terug te koppelen en intern kenbaar te maken als dit op één zender vaker mis gaat.
Goede morgen Marina,

Ik keek vanmorgen naar Death in Paradise en dat zou om 09.30 afgelopen zijn maar het is 10.00 uur geworden en dit is al een dag of 5-6 zo, is wel lastig. Misschien kan je die mensen van BBC first eens een schop geven?😁😁

Fijne dag verder, Harry.
Zoals ik het lees is er overal dus structureel een half uur vertraging op BBC First? Een schop zal ik ze niet geven, want daar lopen mensen meestal niet veel harder door 😉 maar ik geef het door en hoop dat het snel is aangepast. Mocht ik nog een terugkoppeling krijgen, deel ik dit met je.



Fijne dag verder Harry!☀️
Geweldig,

Ik hoop op verbetering, bedankt alvast!

Groet Harry.
Hallo Marina,

De EPG werkt sinds gisteravond weer normaal! Bedankt voor je inzet!

Even off topic, ik las in je profiel dat je in Delfzijl woont, grappig, ik heb daar vroeger nog op school gezeten aan de E.H.Roggenkampweg . Is wel een poosje geleden.....

Nogmaals bedankt.
@harry49, Fijn om te lezen dat het weer klopt! Mocht je weer dingen tegenkomen die niet kloppen, weet je ons te vinden. Wel een beetje off topic ja, maar dat mag wanneer het probleem is opgelost 😉 Leuk om te lezen. Die school bestaat niet meer, maar aan die straat kun je tegenwoordig wel de lekkerste patatjes en snacks halen 😎😋

Reageer