Skip to main content

In aansluiting op het topic van PeterG over Radio Veronica:

De EPG van BBC Radio 3 geeft nu, 24 Augustus,  de programma’s van 6 Juli. Ik weet niet hoe het met de andere BBC radiozenders zit, maar R3 wordt sinds 2 Juli niet meer geupdated. Ik hoop dat dit weer gaat gebeuren, je kunt via de EPG gemakkelijk gedetailleerde info vindem!

Bedankt!

 

 

Is dit nu nog steeds zo, @hmmsjan_2


Ja, nog steeds de programmainfo van begin Juli. Ik heb de ontvanger even herstart, even kijken of dat wat uitmaakt.

 

Resultaat: “drama on 3, Unicorns, Almost”  in plaats van de Proms.

Geen verandering.

 


Check, dan ga ik dat doorgeven, dank!


Heb het doorgezet twee weken terug, @hmmsjan_2, maar nog geen reactie. Heb er zojuist een herinnering achteraan gestuurd. 


@Erik_ 

Bedankt Erik. Ik heb nog geen verschil gezien. Af wachten maar.

 


Dit gaat over ITV cq IPTV, eigenlijk IPR dus 🙂 neem ik aan ?

Op digitenne is de EPG wel bij de tijd.

 


Het gaat over IPTV.  Ik zie dat digitenne datum+tijd geeft, dan valt het meteen op.

Maar het goede nieuws is: bij IPTV is de EPG is weer bij de tijd.

@Erik_  Bedankt voor het doorgeven!

 

Bedankt voor het in orde brengen!

 


 Ik zie dat digitenne datum+tijd geeft,

Dat is maar net hoe de ontvanger dat weergeeft, de schermafdruk is van een niet-kpn ontvanger.

Ik had deze vraag hier :

ook nog even bij betrokken.


Het gaat over IPTV.  Ik zie dat digitenne datum+tijd geeft, dan valt het meteen op.

Maar het goede nieuws is: bij IPTV is de EPG is weer bij de tijd.

@Erik_  Bedankt voor het doorgeven!

 

Bedankt voor het in orde brengen!

 

We kregen inderdaad maandag bevestiging dat het weer in orde moet zijn, fijn dat jij dit ook bevestigt!

 

@KeesYagi we komen met een dag of 4 aan jouw topic toe, denk ik!


@hmmsjan_2 loop je nog tegen issues aan? Het zou inmiddels al even opgelost moeten zijn, heb ik begrepen!


Beste @Marcia_ arcia,

Het is opgelost, de BBC3 informatie is up-to-date en zeer uitgebreid. Sterk punt van KPN!

 

Bedankt!