Skip to main content
Vraag

EPG werkt niet goed / Part 2

• April 3, 2026
  • 1 reactie
  • 53 keer bekeken

lenb
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4

@Arjan van KPN schreef:

Hier kan jij ​@lenb wellicht ook jouw issues droppen. Dan wordt het een soort van verzameltopic voor technische issues met de TV+ box en de gids. 

Die IS er ​@Arjan van KPN n.l. die van ​@Kollie , ,, EPG werkt niet goed ‘’ met in 2 maanden geleden 35 reacties en 747 keer al is bekeken.

Alleen is deze geblokkeerd omdat iemand meent dat 2 verschillende reacties als één moet worden gezien en blijkbaar daar niet thuis hoort.

PS.     *Ze geven bij de kop Community wel aan ,,Recent actieve topics’’ alleen eer je daar de juiste topic heb gevonden voor je passende reactie ben je tig bladzijdes verder en is je prakkie koud , bijna 32.000 topics alleen al over KPN TV 😉

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Ik wil nog even hier terugkomen op een bericht wat je hebt geplaatst in ‘Zie je een fout in de gids’-topic. Daar lijkt me dit topic uitermate geschikt voor. 

Ik ben dan nog benieuwd of je al de nieuwste launcher-versie hebt, namelijk 1.219.1 .

Nee , nog de 1.217.3 .

Zou nu bijgewerkt moeten zijn. Het issue van lijst en rasterweergave zou hiermee in het verleden behoren te liggen. 

Ik heb nu wel de 1.219.1 versie , een weekje of zo.

Update maar helaas !

Foto 1 : Is bij terugkomst in de lijstweergave na het bekijken van een opname en die te hebben gewist.

Foto 2 : Zou dezelfde lijst moeten zijn als in foto 1 maar dan in rasterweergave , gebeurt dus niet !

Na het heen en weer wisselen van foto 1 en 2 blijft deze hetzelfde.

Foto 3 : De bijgewerkte lijst in rasterweergave krijg je pas te zien als je de DIW-box uit en weer aan heb gezet. ! !

Sorry ​@TijtheMan , kan er niets anders van maken. 

Hier heb ik navraag over gedaan en wanneer je uit Opgeslagen gaat en weer terugkeert, zou de rasterweergave ook weer bijgewerkt moeten zijn. Dat nu de lijst en rasterweergave niet gelijktijdig bijgewerkt worden is bekend en misschien iets waar later naar gekeken gaat worden.