Skip to main content

Kan iemand mij vertellen waarom het mij niet lukt om op mijn laptop tv te kijken? Loopt via een thuisnetwerk van Orbi. Kan dat de reden zijn? Ik krijg dus steeds de melding 

Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (1001)

 

@Jeroen-bart Engelen Ik weet dat mijn man wel werkt via VPN, we zijn tegelijkertijd aan t werk. Maar het is mij te complex allemaal. Dank voor je hulp, heel erg fijn!


16:16 Hoi @Jeroen-bart Engelen . Het gaat nu gewoon via de wifi van experiabox ook fout met de website tv.kpn.com.

En nu werk thet weer niet 1620

16: 30 Na vele sorry's en onverwachte fouten werkte het ‘eindelijk’ maar alleen via de gids. Rest bleef Sorry. Wéér cookies tv.kpn gewist. En nu lijkt het weer te gaan. (G. Chrome; W 10)


Hoi @PeterG,

Dat er eerder vandaag een storing was weet ik. Dat zou opgelost moeten zijn. Dat het nu net niet zou werken heb ik niet gehoord.
Ik heb zelf net even gecheckt, maar ik kan zonder problemen inloggen en een video stream starten.
Ik log wel in met een abonnementsnummer en niet met een KPN ID.


Ik log wel in met een abonnementsnummer en niet met een KPN ID.

Hier ook, vind het via KPN ID op e.e.a. manier juist onlogisch, @Jeroen-bart Engelen .

Kennelijk had mijn browser op een of andere manier dan nog last van de eerdere storing toen ik om 16:18 tv aan wilde zetten via de website, omdat ik achter de laptop zit.

Pas na wissen cookies (tv.kpn) ging het weer goed. Maar wel kwartier geklooid. (overigens om 16:20 tv maar aangezet via de app i.d. smartphone, die deed en doet het wel).

Bedankt voor je reactie en bevestiging van (eerdere) storing. Dat zal het dan toch nog geweest zijn i.c.m. de cookies en tijdelijke bestandjes die er nog stonden. Ik log nooit uit, eigenlijk.


Ontzettend bedankt voor je hulp, @Jeroen-bart Engelen! Hier leer ik ook meteen weer van. :smiley: