Skip to main content

Enige tijd geleden telefonisch melding gemaakt dat ik een aantal zenders mis. Deze zenders staan wel aangevinkt. Gaat zowel om standaard als om pluszenders. Bv de Duitse, Belgische en muziekzenders.

Er is kennelijk een ticket aangemaakt omdat meerdere mensen hier last van hebben. Mijn vraag is. Wat is het probleem? Waarom is deze niet als storing gedocumenteerd? Wanneer is het opgelost? Als het langer duurt krijg ik dan compensatie? 

Welkom op het forum @Minder zenders. We zijn nu een paar dagen verder. Is het ondertussen opgelost? Hoe lang het duurt voor je de oplossing hebt hangt van een aantal dingen af. 

Om het in dit specifieke geval voor je na te kijken wil ik je vragen je profiel in te vullen. Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt en ik kijk het voor je na. 🙂


Als je bij '’zenders verbergen'’ een vinkje zet zijn de zenders juist NIET meer beschikbaar. Ook niet als je diezelfde zenders in een eigen Favorietenlijst dan weer wel een vinkje geeft.

Dus misschien is dat het geval? UITgevinkt bij '’zenders verbergen”? Dan doen ze het ook niet in een eigen lijst.


@Minder zenders omdat je verder geen reactie gegeven hebt ga ik er vanuit dat je de oplossing gevonden hebt! Als dat niet zo is laat het dan hier weten. Kijk daarbij ook eerst nog naar de uitstekende tip van @PeterG🙂