Skip to main content

Ik heb TV met het Pluspakket. Daarin zitten ook gratis films om te kijken.

Nu wil ik onder erotiek films uit het pluspakket kijken, maar als ik ze start blijft het beeld alleen maar zwart.

Ik heb ook eens (dacht al gecontroleerd te hebben) een gewone film geprobeerd, maar ook daar alleen zwart beeld.

Alvast bedankt voor de reactie(s)

Hoi @Beertje1972! Welkom op het forum!
Dit hoort natuurlijk gewoon goed te werken, ervaar je dit probleem nog steeds?
Ik vermoed dat dit iets in de software is wat niet goed gaat. Kun je volgens deze stappen de software van je ontvanger eens verwijderen?


Hoi Thomas,

Dank voor reactie!

De problemen zijn er nog steeds. Wat ik nu gedaan heb voorlopig is de ethernet kabel direct vanuit de KPN router aangesloten op de ontvanger. Daarmee kan ik wel films kijken. Wel vreemd, want TV kijken lukt wel gewoon als ik via mijn eigen router ga. Ik ga nog wel een keer experimenteren of het lukt als ik op mijn eigen router specifiek de IP-TV aanzet. Overigens was dit met alle films uit het pluspakket.


Ah, eigen router. Je moet het wel héél goed configureren wil ITV volledig werken via een eigen router. En met veel merken zal het gewoon niet (goed) werken.

Eigen modem instellen: https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/eigen-modem-instellen-en-gebruiken.htm .

Wat “eigen” router betreft: uiteraard werkt het prima met de Experiabox of de nieuwe KPN BOX 12. Verder ondersteunt KPN het gebruik van een Fritzbox.

Een andere eigen router mag/kan ook maar wordt géén ondersteuning op gegeven van uit KPN.

Mention: @wjb .


Hoi Thomas en Peter,

In middels heb ik alles werkende. Op mijn eigen router had ik de mogelijkheid om een poort specifieke poort toe te wijzen voor iTV. Deze ingesteld op IGMP Versie 2 en bridge mode. Daarna werkte alles naar behoren.

Groet,