Skip to main content

een tip : erotiek kanalen zijn niet automatisch verborgen bij het activeren van de tv+ box.

kwam erachter dat mijn zoontje van 12 de zenders langs ging... toen moest ik een vraag beantwoorden.. wat zijn dit voor films (natuurfilms) 😂

 

 

Volgens mij is KPN wettelijk verplicht om erotiek zenders standaard te verbergen bij uitlevering.

Ik hoop dat dit bericht snel onder ogen van een moderator zal komen zodat hij/zij dat door kan spelen aan de verantwoordelijke afdeling.


De genoemde zenders zijn niet standaard verborgen, gewoon op te roepen als je de kanaalnummers weet of de kanalen afloopt.

 


De genoemde zenders zijn niet standaard verborgen, gewoon op te roepen als je de kanaalnummers weet of de kanalen afloopt.

Ook als je "Erotiek verbergen" aan hebt staan?


De genoemde zenders zijn niet standaard verborgen, gewoon op te roepen als je de kanaalnummers weet of de kanalen afloopt.

Ook als je "Erotiek verbergen" aan hebt staan?

Dat heb ik niet geprobeerd. is niet aan de orde.

 

 


De genoemde zenders zijn niet standaard verborgen, gewoon op te roepen als je de kanaalnummers weet of de kanalen afloopt.

Ook als je "Erotiek verbergen" aan hebt staan?

Dat heb ik niet geprobeerd. is niet aan de orde.

Waarom is dat niet aan de orde?


De genoemde zenders zijn niet standaard verborgen, gewoon op te roepen als je de kanaalnummers weet of de kanalen afloopt.

Ook als je "Erotiek verbergen" aan hebt staan?

Dat heb ik niet geprobeerd. is niet aan de orde.

Waarom is dat niet aan de orde?

Omdat ik thuis geen zenders hoef te verbergen, daarom is het niet aan de orde.

 


Als je onder Kinderslot de instelling "Erotiek verbergen" aan zet dan zijn die zenders gelukkig verborgen en ook niet te kiezen.

Die instelling zou default dus eigenlijk aan moeten staan.

Ik hoop dat een moderator dat even door wil geven aan de verantwoordelijken.


Goedemiddag @Steffen14! Bedankt voor je bericht / tip! 

Het werkt nu als volgt:
​​​​​​​Bij de eerste installatie van de KPN TV+ box staat het Kinderslot standaard aan, met als leeftijdsgrens 16 jaar. Als je tijdens de eerste installatie niets wijzigt aan het Kinderslot, dan zijn de Erotiek zenders geblokkeerd. 
Je kunt tijdens de installatie de leeftijdsgrens van het Kinderslot aanpassen, ook dan blijven de erotiek zenders geblokkeerd.

Als je tijdens de installatie het Kinderslot uit zet, dan zijn de Erotiek zenders wél zichtbaar. Wil je deze verbergen, dan kan dat via het Menu → Instellingen → Kinderslot → Erotiek verbergen

We verwachten op een later moment de optie voor “Erotiek verbergen” wel standaard aan te hebben staan.


Het werkt nu als volgt:
...

@Shyrin_, Is dat echt zo want ik en vele anderen ervaren toch echt dat de erotiekzenders na ingebruikname van de TV+ Box gewoon zichtbaar zijn.