Skip to main content

Goedendag,

 

Sinds kort zijn wij klant bij KPN en thuispakket incl. Pluspakket en div. Extra zenders.

 

vanuit het pluspakket kan ik de erotiek zenders wel bekijken op mijn iPad en of iPhone, maar niet op mijn TV.

 

Mijn configuratie is een Samsung Frame tv met een internet aansluiting (smart tv)  en kijk de zenders via de iTV app op de TV.

 

In de app op de TV kan ik niet zoveel instellen als op de telefoon / Tablet. Dus de erotische kanalen kan ik daarin niet aanzetten zover ik weer. Enig idee hoe ik de verborgen zenders zichtbaar kan maken ?

 

De rest van het pluspakket zenders werkt wel..

 

 

Als u de erotische zenders via de TV app wil kijken zult u eerst het kinderslot op de decoder aan moeten zetten en kunt u vervolgens het kinderslot in de App uitzetten. Het is dus of/of en niet en/en.🙂


Dank je wel Hansaanzet voor je reactie, ik heb geen TV decoder in gebruik dus kan ik hem op die manier ook niet instellen.

 

Op de TV, iPad en iPhone werk ik met de iTV app.

In mijn KPN id staat staat het kinderslot aan, en als ik hem vrijgeef, krijg ik een extra keuze voor de erotiekzenders op de iPad en iPhone, maar niet op de TV.

 

Nu lees ik veel verhalen over het vrijgeven van de verborgen zenders, maar dit werkt niet op de TV app.