Skip to main content

Ik heb als nieuwe klant alles van kpn aangesloten en het werkt naar behoren maar nu kan de zenders vann het erotiek pluspakket niet vinden. Wel 651 en 652 maar ik bedoel echt het pluspakket. Ik heb het pakket aangezet dus dat moet goed zijn. Iemand een idee? ik.heb de modem aangesloten op de wandcontactdoos ( ouder huis)

Hallo @Redb , zie je op de decoder bij instellingen en pakketten ook echt het pluspakket geactiveerd staan als geabonneerd?


Ja. Zeker weten. Ook nog gekeken op mij  contract dus echt abbo. Anders maar kpn gaan bellen

 


Hallo @Redb geef je decoder dan eens een 'frisse start' binnen het instellingenmenu, dan komt het misschien tevoorschijn en anders ook even bij verborgen zenders kijken binnen het instellingenmenu.

 


Frisse start gedaan maar geen zender te vinden

ook opnemen doet ie niet. 


Halo @Redb heb je wel een opnemen pakket dan?


Goedenavond @Redb! Door drukte kom ik nu pas aan jouw bericht toe.

Ik begrijp dat jij de erotiekzenders uit het Pluspakket niet kunt vinden en dat het Opnemen pakket niet werkt. Speelt dit nog steeds of is dit intussen al opgelost?
Mocht het nog niet opgelost zijn, controleer dan eerst nog even de tip van JanD. Erotiek zenders kunnen namelijk verborgen ingesteld staan:

 en anders ook even bij verborgen zenders kijken binnen het instellingenmenu.


Zenders verbergen of tonen
1. Druk op Menu van je afstandsbediening
2. Blader naar Instellingen] en druk op OK
3. Blader naar Zenders verbergen] en druk op OK
4. Toets je Interactieve TV pincode in
5. Je ziet nu een lijst met alle zenders. Blader naar de zender die je wilt verbergen en klik op OK. Voor weer tonen druk je nogmaals op OK. Ga naar Bewaar en sluit] en klik op OK

Verborgen zenders zijn te herkennen aan een wit kruisje voor de naam van de zender.


Staan de zenders ook niet verborgen, dan kijk ik graag mee naar jouw abonnement. Wil jij jouw gegevens invullen in jouw Forum profiel?
Alles wat je invult in de vakjes waar “Privé” achter staat, is alleen zichtbaar voor de KPN Moderators. Graag jouw naam, geboortedatum, klantnummer + postcode en huisnummer.

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!


Ik heb mijn gegevens aangemeld.. 


Erotiek zenders staan standaard verborgen als een pakket wordt aangezet. Die zou je via "verborgen zenders" aan moeten kunnen zetten. 

Als pluspakket goed actief staat heb je oa op 36 Eurosport 2.


Op 09 juli heb je ook telefonisch contact opgenomen met onze klantenservice en heeft mijn collega een melding voor jou geregistreerd. Deze melding is voor een achterliggende afdeling: zij onderzoeken en lossen het probleem op: vanuit hen krijg je ook een terugkoppeling.

Daar is het wachten nu op! Het probleem is bekend en de juiste afdeling is nu aan zet om het op te lossen, @Redb.


Hallo @Redb 

Ik heb ook even voor je gekeken. Ik zie dat een collega van mij wat herstel werkt heeft gedaan op jouw account. Qua account instellingen zou het erotiek-pakket moeten werken. Als je het nog steeds niet ziet, dan kunnen de kanalen verborgen zijn zoals @PeterG al opmerkte. Of anders, maar dat is zeer zeldzaam, kan het aan de iTV ontvanger liggen. En dan kun je deze proberen te herstarten, als dat niet werkt resetten, en anders weet ik het ook niet, en zul je toch op de expertise van mijn servicedesk collega’s moeten afgaan.


Hoi @Jeroen-bart Engelen . Hier betreft het de erotiek zenders van het pluspakket. 

Niet het erotiek pakket,  dat heeft TS niet begreep ik.


Volgens mijn gegevens heeft dit account geen Plus Pakket, maar wel het Erotiek Pakket. Als dat niet klopt, dan zal @Redb toch even contact moeten opnemen met de servicedesk. Ik kan alleen zien welke dingen technisch geleverd zijn, maar niet welke commerciele diensten zijn besteld.


@Jeroen-bart Engelen 

Oh. Dan schept de titel bij mij kennelijk verwarring..... erotiek pluspakket.... ahum 😁


Daar is het wachten nu op! Het probleem is bekend en de juiste afdeling is nu aan zet om het op te lossen, @Redb.

Ik zie dat een collega van mij wat herstel werkt heeft gedaan op jouw account. Qua account instellingen zou het erotiek-pakket moeten werken.

Het verzoek vanuit de achterliggende afdeling is om de ontvanger stroomloos te maken en te controleren of de zenders verborgen staan. Heb je dit laatste al gecontroleerd?
 


Zenders verbergen of tonen
1. Druk op Menu van je afstandsbediening
2. Blader naar rInstellingen] en druk op OK
3. Blader naar rZenders verbergen] en druk op OK
4. Toets je Interactieve TV pincode in
5. Je ziet nu een lijst met alle zenders. Blader naar de zender die je wilt verbergen en klik op OK. Voor weer tonen druk je nogmaals op OK. Ga naar rBewaar en sluit] en klik op OK

Verborgen zenders zijn te herkennen aan een wit kruisje voor de naam van de zender.

 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is. Anders hoor ik het graag!