Skip to main content
Beantwoord

Erotiek zenders half beeld

• May 23, 2021
  • 12 reacties
  • 501 keer bekeken

We kunnen de eroktiek zenders wel bekijken, maar het beeldformaat klop niet. Lijkt wel als of we de helft zien.

Beste antwoord door Erik van KPN

Hmmm, zie je dan toch kans om een foto te plaatsen van hoe het beeld eruitziet bij je? Want als ik hier controleer zie ik niks geks. Probeer dan een foto te maken op een moment dat het beeld wat onschuldig is :)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hoi @Pndd, welkom! Is het beeldformaat nog steeds niet goed, of heeft het zich inmiddels hersteld? Als het nog niet goed is, op welke zender(s) ervaar je dit?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 26, 2021

Nog niet goed.

651, 652

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 26, 2021

Kun je eens een foto maken? Geen idee. Hier gekeken en die zijn prima 16:9 HD.

En hoe zijn andere zenders dan? Alle zenders bij kpn zijn 16:9 HD. Via de losse decoder ziet je tv het verschil niet. Dan zouden alle zenders niet juist moeten zijn.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 26, 2021

Kun je eens een foto maken?

@PeterG 

Dat kan wel eens een pikante foto worden……

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 26, 2021

Oeps:hugging: , inderdaad, @Noordzee . Laten we zeggen kwestie van timing. Je kan ook eerst het beeld stil zetten op een 'goed’ moment voor de foto.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Je hebt niet verder gereageerd, Pndd. Dan ga ik ervan uit dat het inmiddels toch weer in orde is. Mocht dat alsnog  niet zo zijn, dan horen we het graag.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 29, 2021

Nee, niks veranderd. Misschien hoort het wel zo. Had nog een andere tv geprobeerd. Maar zelfde rare beeld.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 29, 2021

Hmmm, zie je dan toch kans om een foto te plaatsen van hoe het beeld eruitziet bij je? Want als ik hier controleer zie ik niks geks. Probeer dan een foto te maken op een moment dat het beeld wat onschuldig is :)

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • May 29, 2021

Dat wordt kiezen: de bovenste helft of de onderste helft... 🤪

• Nieuwkomer
  • May 28, 2023

Er staat niet echt een antwoord hier en ik ervaar hetzelfde probleem.

Als bijv. twee vrouwen vrijen zie ik alleen hun hoofden en daar waar de actie gebeurt is a.h.w.`onder´ het scherm.

Heel vreemd

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 28, 2023

Bij Erotiek boetiek en pure babes kan dat wel eens kloppen. Die zijn basispakket en daardoor wel 'netjes'. @Beetje22 .

• Nieuwkomer
  • May 28, 2023

Goed antwoord :D